Începând cu luna iulie, Graffiti Plus (GRF+) este agenția de comunicare corporate și brand a companiei Samsung în România, pentru următorii 2 ani. Selecţia a fost făcută în urma unui pitch la care au participat unele dintre cele mai puternice agenţii de comunicare din București.
Parteneriatul Samsung – GRF+ va fi bazat pe co-design și îndeplinirea creativă a obiectivelor utilizând date și tehnologie, cu scopul de a aduce impact în inițiativele de comunicare, dar și în comunitate.
„Procesul de selecție ne-a demonstrat că piața comunicatorilor din România e pregătită să susțină campanii de PR și influencer marketing ambițioase, cu impact măsurabil. Am ales GRF+ pentru energia echipei, pentru viziunea integrată și pentru orientarea către impact cuantificabil în business al strategiilor de comunicare. Alături de GRF+, ne propunem să explorăm noi modalități de a ne conecta cu universul consumatorilor noștri și de a aduce valoare pentru ei, dar și pentru societate, prin tehnologie și inovație. Împreună, ne propunem să dezvoltăm campanii care nu doar aduc brandul mai aproape de comunități, ci și contribuie la un viitor mai bun,” a spus Simona Panait, Director de Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria.
GRF+ va oferi consultanță strategică în comunicare corporate și de brand, precum și sprijin în implementarea campaniilor de comunicare, a celor de influencer marketing, a parteneriatelor și a evenimentelor.
„Suntem extrem de entuziasmați de parteneriatul cu Samsung, un brand care gândește impactul inovației nu doar din perspectiva produsului, ci și în modalități prin care tehnologia este un instrument care face viața utilizatorilor mai bună. Ne propunem să aducem un nou nivel de relevanță culturală conversațiilor din jurul brandului și să promovăm dialoguri constructive despre tehnologie. Samsung e o organizație globală impresionantă, dar, mai mult decât atât, e un brand local relevant, renumit pentru viziunea pe care o pune în parteneriate și pentru creativitatea soluțiilor. Ștacheta e sus, felicităm echipa Samsung și MSL The Practice pentru o relație care a setat standarde în ultimii ani.” a declarat Irina Ciocan-Stanescu, CEO al GRF+.