Grey EMEA (Europe – Middle East – Africa) a fost distinsă cu premiul Euro Effie pentru „Cea mai bună reţea de publicitate a anului 2005”.
Premiile Euro Effie reprezintă o confirmare a eficienţei campaniilor de comunicare în Europa, campanii al căror impact depăşeşte graniţele ţării de origine. Organizată la Bruxelles de Asociaţia Europeană a Agenţiilor de Comunicare, competiţia este considerată cel mai înalt standard al eficienţei unei campanii de publicitate.
Agenţiile Grey au câştigat aur, argint şi bronz la unele dintre cele mai competitive categorii din cadrul festivalului Euro Effie: FMCG – produse de curăţire, modă şi produse de lux, categoria auto şi cea a produselor de înfrumuseţare. Distincţiile acordate sunt o recunoaştere internaţională a campaniilor realizate de Grey, precum şi a capacităţii de a îmbina două dintre cele mai mari provocări ale specialiştilor în marketing: utilizarea eficientă a bugetelor şi revitalizarea mărcilor consacrate.
Carolyn Carter, President şi CEO al Grey Global Group Europe – Middle East – Africa, declară: “Ştim cu toţii că publicitatea oferă o creştere substanţială a mărcilor. Dar astăzi atât mărcile, cât şi clienţii şi agenţiile au ceva în comun – cu toţii trebuie să ne dovedim valoarea în fiecare zi. De aceea, eficienţa unei campanii a devenit prioritară pentru agenţiile Grey. Premiile câştigate la Euro Effie sunt realizări extraordinare pentru Grey, pentru clienţii noştri şi pentru mărcile aflate în portofoliul lor.”
Despre campaniile câştigătoare:
„Campania Lenor are foarte mult stil. Interacţionează cu consumatorii noştri. Şi are rezultate. Câştigarea Euro Effie este o dovadă în plus care răsplăteşte filosofia P&G potrivit căreia consumatorul decide. De asemenea, recunoaşte eficienţa creaţiilor noastre” explică Danielle Bibas, Marketing Director Lenor.
Peter Kirby, Vice President Global Aquafresh Strategy & Communications, declară: „Este o ştire grozavă. Şi noi şi agenţia Grey suntem foarte fericiţi de rezultatele obţinute de această campanie, care de altfel a câştigat şi competiţia noastră internă. Să fim câştigătorul Euro Effie la categoria «Toiletries & Beauty» este într-adevăr cea mai înaltă recunoaştere.”
„Synoptyk este un lanţ de magazine de optică medicală din Scandinavia – un mediu extrem de competitiv pentru acest domeniu – aşa că eficienţa este esenţială pentru noi. Căutăm soluţii creative care oferă rezultate semnificative în vânzări şi ne construiesc imaginea unui lanţ de magazine de optică medicală cu o dezvoltare dinamică. Campania „Age Discount” a realizat exact ce ne doream şi suntem onoraţi că juriul Euro Effie a ales să răsplătească eforturile noastre”, declară Poul Kuhberg, Marketing Manager Synoptik.
Alex Mohr, Marketing Director SEAT, declară: „Am avut mare încredere în impactul acestui spot TV, deşi calupurile de publicitate erau foarte aglomerate, iar bugetul destul de redus pentru pieţele în care a fost prezentat. Agenţia a reuşit să realizeze o execuţie puternică ce combină conceptul, imaginea şi muzica într-o manieră aparte. Campania «For those who believe in driving» a devenit aproape un crez pentru angajaţii SEAT din toate pieţele Vest-europene, precum şi pentru cei ai agenţiei Atletico International. Vom continua să răspândim acest crez în compania SEAT şi în toate pieţele pe care activăm.”
{mosloadposition user10}