Strategia continua de crestere a marcii Chevrolet este sustinuta prin schimbare. Contul Chevrolet trece la Grey Group pentru Europa Centrala si de Est si Turcia; Leo Burnett pastreaza contul Cadillac in CEE
General Motors Central and Eastern Europe isi schimba de la 1 octombrie 2008 agentia de publicitate responsabila pentru brandul Chevrolet. Grey Budapesta va prelua contul de la agentia Leo Burnett Budapesta.
“ Chevrolet a fost una dintre cele mai de succes povesti din industria auto Europeana, cu patru ani succesivi de crestere record, crestere deosebit de puternica in Europa Centrala si de Est” a declarat Farid Anabtawi, General Motors CEE Marketing&Marketing Services Director. “Lansam trei noi modele anul viitor si vrem sa ne asiguram continuitatea succesului printr-un marketing puternic” a adaugat Anabtawi.
Reteaua Grey va fi responsabila de comunicarea ATL pentru Chevrolet in Europa Centrala si de Est. Grey Budapesta va functiona ca sediu central si va lucra cu birourile regionale Chevrolet din Budaör iar diviziile locale Grey din 23 de tari vor tine legatura cu birourile Chevrolet din propria tara.
“ Partenerii nostri de la Grey au misiunea de a construi un fundament puternic pentru ca dorim sa ducem Chevrolet catre noi niveluri in termeni de imagine si constientizare a brandului. Dorim sa multumim Leo Burnett pentru calitatea muncii depusa pentru Chevrolet pana acum” declara Damir Gavran, Marketing Manager, Chevrolet CEE.
{mosloadposition user10}