Campania “Nu taia padurea ca-n codru” dezvoltata in 2007 de Grey Bucharest pentru Agentia de Monitorizare a Presei in cadrul programului cu acelasi nume a fost desemnata castigatoare in cadrul Festivalului Care Awards, la categoria ONG.
Aflat la prima editie si organizat de EACA (European Association of Communications Agencies), festivalul Care Awards premiaza initiativele de marketing social si este dedicat exclusiv campaniilor care acopera subiecte precum sanatatea, mediul, siguranta publica, drepturile omului, violenta domestica, abuzul fata de copii, educatia si alte probleme sociale similare. Organizat sub egida Parlamentului European, Care Awards subliniaza obligatia si contributia industriei de publicitate fata de societate prin selectarea si premierea celor mai de succes si mai creative campanii sociale. Prima editie a galei EACA Care Awards a avut loc pe data de 25 iunie la Parlamentul European din Bruxelles si a fost prezidata de doamna Ruth Hieronymi, Membru al Parlamentului European. In juriul festivalului s-au regasit deopotriva membri ai Parlamentului European si oameni din industria de publicitate.
Grey Bucharest, singura agentie din Romania care a participat la acest festival, a concurat cu agentii precum Leo Burnett GMBH Germania, McCann-Erickson Frankfurt, MUW Saatchi & Saatchi Slovacia, McCann Erickson Polonia sau TBWA\Paris Franta.
Campania “Nu taia padurea ca-n codru” a debutat in septembrie 2007 avand ca scop cresterea gradului de informare si constientizare cu privire la taierea abuziva a copacilor. Pe langa campania clasica, 50 de copaci din Bucuresti au fost, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive. Pe langa premiul de la Care Awards campania a obtinut si un Golden Watch la festivalul Golden Drum din Portoroz in octombrie 2007.
“Ma bucur ca <<save the trees>> cu care am castigat Golden Watch la Golden Drum a mai punctat o data. Care Awards, un festival aflat la prima editie dar care promite sa creasca mai ales datorita contextului (e un festival dedicat exclusiv campaniilor sociale, de aici si gradul mare de libertate si creativitate) a avut in concurs lucrari dintre cele mai bune de la agentii dintre cele mai cunoscute. Am participat la categoria ONG si am fost finalisti alaturi de alte 14 campanii. La final am castigat in categoria din care s-au ales si cele doua grand-prix-uri overall. Contrar unor asteptari care veneau din originea oarecum necomerciala a festivalului, am avut o companie selecta si ma refer aici la retele precum McCann, TBWA sau Leo Burnett. Daca va uitati la shortlist, o sa intelegeti ca e mai bine decat credeam” a declarat directorul de creatie, Claudiu Dobrita.
{mosloadposition user10}