Incepand de ieri, s-a facut public accesul la blogul echipei Grey, echipa care a primit recent trei confirmari ale eficientei si creativitatii la festivaluri internationale de publicitate. Dupa shortlist-ul la Euro Effie pentru campania Fairy – “One Drop” – a urmat o nominalizare la Cannes pentru Eastpak – “Provocari urbane”, precum si un bronz la Cannes Young Lions pentru duo-ul Alex Strimbeanu si Gabriel Gherca. De aceea, dupa o perioada de pregatire si “testare”, am considerat ca este momentul sa lansam “oficial” blog-ul Grey.
Pornind de la ecuatia “Grey + IT = Blog”, am inceput scrierea primelor posturi despre pasiuni, lucrari, peretii pictati de creativi, pitch-uri sau consumatorul contemporan. Pe //grey.ro/blog vrem sa redam o imagine cat mai fidela a agentiei noastre, infatisand atat profesionalismul cu care tratam relatia cu clientul, produsul si consumatorul, cat si micile noastre naivitati, pasiuni si obsesii.
Asa cum declara Laura Tampa, Managing Director Grey Bucuresti si sustinator activ al acestui proiect, "prin intermediul blogului pe care il lansam astazi, vrem sa fim mult mai aproape unii de altii, de industrie, de clienti, de cei interesati de comunicare si sa le impartasim la cald campaniile pe care le facem, modul in care lucram si lucrurile care ne inspira. Va invitam sa ne cunoasteti mai bine si sa ne impartasiti si gandurile voastre."
Unul dintre oamenii din spatele proiectului este Stefan Stroe, Strategic Planning Director Grey care, cu experienta blogului personal, ne marturiseste: "Am pornit de la ideea ca blogul GREY ar trebui sa fie un bun comun, o "cafenea electronica" a colegilor din agentie. Astfel, am incercat sa il pozitionam intern cat mai democratic, utilizand un ton relaxat si distractiv. De aceea, la anuntul intern al lansarii sale am ales sa construim cu totii un logo GREY din plastilina viu colorata, fara vreo linie de ghidare in ceea ce priveste formele , simbolurile sau combinatiile cromatice. A fost distractiv si original – rezultatul poate fi vazut atat in headerul blogului nostru, cat si in making of-ul uploadat pe YouTube. Din punct de vedere extern, ne asteptam ca el sa functioneze si ca instrument B2B eficient de amplificare a expresivitatii noastre publice."
Asadar, va invitam sa ne faceti cat mai curand o vizita intr-un spatiu 2.0 vesel si prietenos, la //grey.ro/blog.
{mosloadposition user10}