"Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool.” Spune Dragos Raicu, copywriter la Grey.
Pentru cei care nu stiu, exista Eastpak, iar din martie exista si campania “Provocari urbane” semnata de Grey Bucuresti, adresata tinerilor curiosi, non-conformisti, dispusi sa experimenteze in mod constant, care cauta noi provocari si au nevoie sa faca fata ritmului alert si agitatiei din orase.
"E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima vreme: un gand simplu, un produs beton, un beneficiu clar, garla de insighturi, cu un twist creativ foarte bine argumentat strategic si cu o executie de care suntem foarte mandri si pentru care ii multumim si ilustratorului." a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director la Grey Bucuresti.
Derulata pe parcursul lunii martie in executii de print si poster, campania evidentiaza durabilitatea produselor Eastpak printr-o portretizare inside-out, o abordare care merge mai departe de cei 30 de ani garantie pe care ii promite brand-ul.
Pentru executiile campaniei echipa Grey a colaborat cu ilustratorul Raul Oprea, cunoscut si sub pseudonimul Saddo.
“Numai cuvinte de lauda pentru un client de nota 10 si pentru Raul Oprea a.k.a. Saddo, care a dat cu creionu’ tocmai din Berlin.” adauga Dragos Raicu, copywriter Grey
Echipele care s-au implicat in realizarea campaniei:
Din partea Grey: Bob Toma, Head of Art, Dragos Raicu, Copywriter, Vladimir Taroi, Art Director, Raul Oprea aka Saddo, Ilustrator, Crina Tenovici, Senior Account Manager, Alina Buzatu, Strategic Planner, Claudiu Dobrita, Creative Director.
Din partea Extreme Mk: Laszlo Kari, Managing Partner si Catalin Mahu, Managing Partner.
{mosloadposition user10}