Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, o noua varianta in portofoliul Lenor produs de Procter & Gamble.
Campania a debutat la 1 februarie printr-un spot TV filmat in Costa Rica. Dincolo de canalele clasice ale unei astfel de campanii, echipa Grey a reusit sa comunice o idee simpla intr-un mod spectaculos, alegand sa transforme un loc anost intr-un peisaj tropical, prin construirea unui decor luxuriant in statia de metrou Unirea. Spatiul amenajat recreeaza atmosfera de la tropice.
In acest scop s-au folosit butaforie si un ecran interactiv fixat in podea, o inovatie prin care trecatorii pot interactiona cu mediul creat, jucand fotbal pe plaja sau uitandu-se la pestii care trec pe sub un ponton. Aceasta executie speciala a fost remarcata in scurt timp atat de miile de persoane care tranziteaza zilnic cea mai aglomerata statie de metrou din Bucuresti, cat si de comentatori din industria de comunicare, care au apreciat initiativa curajoasa si inovatoare.
“E dovada ca poti fi inovator si intr-o zona pe care mai toata lumea o considera plicticoasa, prafuita, sigura. Cu atat mai mult cu cat o faci intr-un mod atat de relevant, pornind de la o idee simpla. Multi nu credeau c-o sa ne iasa, la un moment dat nici noi nu mai credeam. E minunat sa vezi impactul pe care il are executia si toata agitatia pe care o creeaza. Multumim clientului care ne-a sprijinit aceasta idee.” a declarat Claudiu Dobrita, Director de Creatie Grey Bucuresti.
Oaza de relaxare oferita de Lenor va fi prezenta in statia de metrou Unirea timp de doua saptamani.
{mosloadposition user10}