Echipa de PR Grey Bucharest a primit Silver Award of Excellence in cadrul celei de a sasea editii a competitiei Romanian PR Award.
Grey s-a inscris cu o singura campanie in concurs, „Lansarea Cosmopolis – Primul oras European din Romania”, campanie dezvoltata pentru Opus Land & Development si a fost nominalizata alaturi de alte 8 campanii la categoria PR pentru marketing.
Lansat in septembrie 2007 printr-o campanie de PR integrata intr-un mix de comunicare, Cosmopolis a inregistrat pe langa awarness, rezultate record la vanzari in numai cateva luni de la lansare. Astfel, la finele anului 2007 erau contractate 100% din prima faza de constructie si respectiv 40% din cea de a doua.
„Pentru noi este in primul rand un premiu de eficienta. Este prima oara cand participam la aceasta competitie, inscriem un singur proiect si castigam. Dar castigam cu o campanie care a depasit rezultatele scontate de client. Bucurie maxima! Meritul este in primul rand al echipei Opus Land & Development care ne-a dat sansa si increderea sa comunicam un proiect atat de inovativ, aspirational si puternic. Acest premiu nu este doar o reusita a PR-ului, in spatele acestui rezultat sta un efort de echipa – Account, Creatie, DTP, BTL, Productie – care continua sa lucreze cu acelasi entuziasm pentru toate proiectele Cosmopolis” declara Mirela Loghin, PR Director Grey Bucharest.
„Cred ca este cel mai frumos cadou pe care puteam sa il primim la aniversarea unui an de la lansare. Cosmopolis nu reprezinta doar un alt proiect rezidential, ci definitia unui stil de viata, a unui oras in progres continuu. Suntem mandri de performanta partenerilor nostri la PR Award 2008 si de brand awarness-ul extraordinar inregistrat de Cosmopolis intr-un timp relativ scurt. Multumim intregii echipe Grey pentru pasiunea si tenacitatea depuse in crearea pas cu pas a primului oras european din Romania. ” a declarat Claudia Roman, Marketing Manager Opus Land Development.
{mosloadposition user10}