Competiţia Honda GreenChallenge, organizată de Honda Trading România, şi-a desemnat câştigătorii primei etape, după o probă online plină de provocări. La finalul perioadei de înscriere şi condus virtual a fost luat în considerare cel mai bun punctaj obţinut de fiecare participant.
Etapa Online, compusă din probele Eco-Test şi Eco-Game, a constituit un adevărat succes, proba online adunând nu mai puţin de 8.778 de participanţi pe site-ul competiţiei www.greenchallenge.ro. Dintr-un total de 46.402 vizitatori, aproape 25.000 sunt vizitatori unici.
Etapa online a concursului a reuşit să strângă cei mai buni şoferi virtuali, concurenţii trebuind să conducă o maşină cât mai eficient pentru a obţine un punctaj maxim într-un timp dat.
În etapa a doua – Eco Drive Test, ce începe pe 12 aprilie, 540 de participanţi vor încerca să scoată cel mai bun consum în viaţa reală, pe un traseu prestabilit, într-un timp limită. Cei mai „verzi” 18 şoferi Honda, care vor realiza cel mai mic consum, se vor califica în Marea Finală.
Mihai Sandu, Project Manager – GreenChallenge 2010: Honda GreenChallenge a devenit un eveniment de referinţă pentru piaţa auto românească, ce atrage anual un număr semnificativ de entuziaşti. Ne dorim să avem alături de noi la acestă ediţie toţi fanii mărcii dar şi iubitorii de tehnologie, iar prezenţa lui ASIMO la Marea Finală va fi un element cheie pentru atmosfera competiţiei.
Startul Marii Finale, din 15 Mai, va fi dat de robotul umanoid ASIMO, dezvoltat de Honda. ASIMO va veni pentru prima data în România, special pentru această ocazie.
Un eveniment concentrat asupra stilului eco de a conduce, GreenChallenge continuă să contribuie la dezvoltarea comunităţii şoferilor eco din România. Green Challenge este susţinut de Rompetrol şi Sport.ro. Eveniment dezvoltat de Infinit Solutions.
{mosloadposition user10}