derulată pentru Visa Europe, la European Excellence Awards 2012
Grayling România a câştigat premiul pentru cea mai bună campanie de comunicare în sectorul financiar (Best Financial Communication), în cadrul celei de-a şasea ediţii a European Excellence Awards, pentru derularea campaniei de PR a Visa Europe – “Plata taxelor şi a impozitelor cu cardul” în România.
Peste 1.500 de campanii au intrat în competiţia European Excellence Awards din acest an, la diverse categorii care premiază cele mai bune proiecte europene din toate domeniile. Grayling România s-a implicat şi în dezvoltarea altor două proiecte derulate la nivel internaţional de grup care au ajuns în finala concursului: “GE for CEE blog” şi “Curiosity” pentru Discovery Channel.
“Noi măsurăm eficienţa campaniilor noastre prin impactul pe care îl au asupra afacerii clientului. Din acest punct de vedere, acest premiu este binemeritat, întrucât campania de PR a susţinut eforturile Visa de promovare a plăţii taxelor şi impozitelor cu cardul prin creşterea semnificativă a notorietăţii în rândul contribuabililor şi a autorităţilor. Aceste rezultate nu ar fi fost posibile fără efortul întregii echipe care a lucrat la acest proiect şi a tuturor celor care au contribuit la realizarea campaniei, precum şi a colaborării extraordinare pe termen lung cu Visa Europe”, a spus Cristi Creţan, General Manager Grayling Romania.
Cătălin Creţu, Country Manager Romania al Visa Europe, a declarat: “Este o mare satisfacţie să vedem că eforturile noastre de a susţine plata taxelor şi impozitelor cu cardul în România dau rezultate în mai multe direcţii şi au un ecou puternic şi dincolo de graniţele noastre. Succesul acestei campanii de comunicare se traduce prin vizibilitate extinsă pentru plata taxelor cu cardul şi pentru Visa, contribuind la obţinerea unor rezultate impresionante: mai mult de 160 de municipalităţi acceptă în prezent plata prin card a taxelor şi impozitelor locale în condiţiile în care această posibilitate era oferită de un număr foarte redus de primării în urmă cu trei ani şi milioane de români beneficiază acum de avantajele şi confortul oferite de plata taxelor cu cardul”.
Premiul pentru cea mai bună campanie de comunicare în sectorul financiar a fost acordat de un juriu format din 30 de specialişti în comunicare de renume la nivel european, pe baza mai multor criterii: creativitate, inovaţie, eficienţa costurilor şi strategia care a stat la baza proiectelor înscrise.
Campania de PR implementată în 2012 de Grayling România pentru Visa Europe şi băncile membre a făcut parte din a treia ediţie a campaniei naţionale de taxe, care a avut ca obiective extinderea reţelei de acceptare a plăţii taxelor şi impozitelor cu cardul şi creşterea gradului de informare a consumatorilor privind beneficiile utilizării cardurilor. Aceasta a fost cea mai mare ediţie a campaniei, unică pe piaţa din România, având o abordare integrată de PR cu acţiuni în presa scrisă, online, TV şi social media, completată de activităţi de public affairs.
Membrii echipei Grayling care au elaborat şi implementat campania de comunicare sunt: Alina Lazăr – Senior Account Manager, Alexandra Chelu – Account Manager şi Gilia Crăciun – Account Director.
Grayling România este una dintre principalele companii de consultanţă în comunicare şi afaceri guvernamentale de pe piaţa locală, printre clienţii actuali numărându-se British Airways, Google, Discovery Networks, Visa Europe, Erste Bank, Bursa de Valori din Viena, CISCO, GE, GE Energy, Mars, MOL, Nabucco, UPS sau SES Astra.
Grayling România oferă clienţilor săi o gamă vastă de servicii de comunicare, atât pentru proiecte B2B cât şi B2C, strategie de business, management de criză sau Investors Relations. În zona de Public Affairs, Grayling desfăşoară în prezent proiecte complexe în domeniul financiar, energie, farmaceutic şi IT&C.
{mosloadposition user9}