Compania internațională de consultanță în comunicare Grayling își lansează noua identitate și se repoziționează în fața clienților și angajaților la nivel global.
"Promisiunea noastră este de a crea avantaje măsurabile pentru clienți, ajutându-i să se implice, să se adapteze și să evolueze într-un peisaj complex, unde riscurile și oportunitățile apar la fiecare pas. Putem trece cu ușurință de la perspectiva locală la cea globală, activând combinația ideală de relații publice, relații guvernamentale, digital și consumer marketing, pentru a oferi rezultate concrete de business, depășind mentalitatea conservatoare a unei agenții tradiționale și granițele geografice. Acest lucru ne diferențiază și, pentru Grayling, definește adevăratul proces de integrare”, a declarat Victor Benady, Global Creative Director, care a coordonat procesul de dezvoltare a noii identităţi a grupului.
Noua identitate Grayling vine în urma unui proces de analiză realizat de către echipa globală de conducere a agenției și Paul Taaffe, CEO Huntsworth și Președinte Grayling, care s-a alăturat grupului în luna aprilie 2015.
"Noua identitate a fost dezvoltată pe baza feedback-ului clienților, în urma consultărilor cu echipa noastră de conducere la nivel global și folosind resurse interne pentru a reflecta un sentiment de încredere la nivelul agenției, generat de noua conducere, de noii clienți și de o viziune clară", a completat Taaffe.