Grayling a primit premiul Agenţia Est-Europeană de PR şi Consultanţă a Anului la Gala Premiilor EMEA SABRE din Berlin.
Juriul a subliniat contribuţia agenţiei la dezvoltarea pieţei de PR din Europa Centrală şi de Est (CEE) şi forţa reţelei în regiune (10 birouri cu 170 de consultanţi angajaţi), care permite agenţiei să se ocupe de „unele dintre cele mai importante proiecte la nivel regional.”
Mai mult, juriul a accentuat că Grayling a continuat să-şi desfăşoare cu succes activitatea în Europa Centrală şi de Est în timp ce unii dintre competitorii săi au fost obligaţi să-şi reducă operaţiunile. De asemenea, juriul a subliniat importanţa segmentului de Public Affairs ca factor major de creştere pentru Grayling în CEE.
„Acest premiu este mai mult decât o simplă reflectare a ultimelor 12 luni. Este rezultatul a mai bine de 10 de ani de muncă susţinută, pentru construirea şi susţinerea în Europa Centrală şi de Est a unei reţele care să fie la înălţimea standardelor stabilite de cele mai bune agenţii de consultanţi din Europa de Vest şi Statele Unite. Mă bucur că juriul a recunoscut şi forţa noastră în domeniul Public Affairs, care reprezintă acum sursa a aproape 50% din veniturile noastre în Europa Centrală şi de Est”, a declarat Jan Simunek, CEO Grayling pentru Europa Continentală.
Premiile EMEA SABRE sunt unele dintre cele mai prestigioase premii internaţionale din industria de PR. Peste 2000 de participanţi din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa sunt înscrişi la diverse categorii şi evaluaţi de un juriu internaţional, alcătuit din experţi în comunicare şi branding de la diverse agenţii de consultanţă şi companii. Premiile sunt prezentate de Holmes Group, una dintre cele mai mari agenţii globale de PR şi publishing, specializată în cercetarea şi monitorizarea trendurilor din industria Relaţiilor Publice.