Grayling a fost desemnată „Cea mai bună agenţie de comunicare pe segmentul de business” la ediţia din 2016 a Premiilor Business Elite pentru Companiile din Europa de Est. Acestea sunt oferite de revista Corporate Vision şi sunt decernate după un proces detaliat de cercetare şi votare, derulat pe parcursul a două luni.
„Europa de Est a demonstrat că este o regiune care prezintă provocări celor mai multe agenţii internaţionale de comunicare. Noi, Grayling, am reuşit acolo unde alţii au dat greş, fiindcă am demonstrat în mod consecvent impactul activităţii noastre asupra rezultatelor clienţilor noştri. Este situaţia pe care o reflectă acest premiu”, a declarat Jan Simunek, CEO Grayling pentru Europa Continentală.
Premiile Business Elite pentru Companiile din Europa de Est aduc recunoaştere agenţiilor ce oferă cele mai bune servicii de client service, precum şi celor care oferă servicii de înaltă calitate.
16 ţări au fost incluse în selecţia pentru premii: Belarus, Bulgaria, Croaţia, Estonia, Letonia, Lituania, Moldova, Polonia, Republica Cehă, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina şi Ungaria.
În mai 2016, Grayling a primit şi titlul de „Agenţia Est-Europeană de Consultanţă şi PR a Anului 2016 din Europa”, în cadrul Galei de la Berlin a Premiilor EMEA SABRE.