Grayling a fost desemnată „Agenţia de consultanţă a anului” la categoria agenţiilor de mari dimensiuni în cadrul ediţiei 2021 a European Excellence Awards. Grayling a câştigat de asemenea încă patru premii: două la categorii dedicate campaniilor – Food & Beverage (Marea Britanie) şi ONG-uri şi asociaţii (Rusia), şi două la categoriile regionale Benelux – Franţa şi Germania – Elveţia – Austria.
Aceste premii încununează un an de excepţie pentru Grayling în Europa. În pofida dificultăţilor cauzate de pandemie, Grayling a înregistrat o creştere de două cifre a veniturilor, susţinută de o strategie care a dus la o integrare mai solidă şi la o colaborare mai eficientă între toate birourile din Europa. În ultimul an, Grayling s-a concentrat în continuare pe servicii integrate, cu valoare adăugată, precum activităţile de consultanţă strategică. Noi specialişti angajaţi, cu roluri esenţiale în echipele paneuropene Grayling, au contribuit şi mai mult la diversitatea competenţelor în cadrul reţelei.
Numeroasele premii obţinute reflectă eforturile susţinute ale echipelor Grayling din întreaga Europă. În pofida pandemiei, consultanţii Grayling au oferit clienţilor servicii de cea mai înaltă calitate.
„Suntem încântaţi că am obţinut premiul pentru „Agenţia de consultanţă a anului” în cadrul European Excellence Awards, alături de alte patru premii pentru campanii remarcabile derulate pentru clienţi din întreaga regiune. Aceste rezultate incredibile sunt dovada implicării şi eforturilor susţinute ale colegilor noştri din toate birourile din Europa. În pofida numeroaselor provocări generate de pandemie, consultanţii Grayling au creat campanii remarcabile, cu rezultate excepţionale. Sunt extrem de mândră de ceea ce au realizat anul acesta şi ne propunem să avem performanţe la fel de bune şi în 2022”, a declarat Sarah Scholefield, Global CEO Grayling.
Premiile obţinute de Grayling la European Excellence Awards:
- Categoria Agenţia de consultanţă a anului – Grayling a câştigat prestigiosul premiu „Agenţia de consultanţă a anului” la categoria agenţiilor de mari dimensiuni, după un an în care toate echipele din Europa au înregistrat creşteri, atât la nivelul veniturilor, cât şi al numărului de angajaţi, precum şi o serie de premii importante pentru clienţi.
- Food & Beverage (Marea Britanie) – Grayling UK şi-a adjudecat premiul pentru campania OurWay realizată împreună cu Good Catch, producător de alimente vegetariene cu gust de peşte, o campanie descrisă de publicaţia Ad Week drept „publicitate de aur”.
- ONG-uri şi asociaţii (Rusia) – Grayling Rusia a încheiat cu succes un an excepţional – fiind deja desemnată „Agenţia de consultanţă a anului” în regiunea Rusia/CSI de către PRovoke Awards – cu premiul pentru activitatea derulată împreună cu Fondul pentru dezvoltarea parteneriatelor sociale privind campania No more Chemistry with Chemo (Chimia dispare când faci chimio), care a abordat problema izolării sociale pentru femeile din Rusia afectate de cancer.
- Benelux şi Franţa – Grayling Franţa a fost premiată la categoria Benelux & Franţa pentru serviciile oferite clientului Badoo. Campania, cu titlul Yes to Real Encounters, Yes to Beautiful Encounters (DA întâlnirilor reale, DA întâlnirilor frumoase), a abordat problema micro-agresiunilor care apar în întâlnirile romantice şi a presupus producerea unui film de scurt metraj menit să atragă atenţia şi să educe publicul cu privire la acest aspect.
- Germania, Elveţia şi Austria – Grayling Austria a câştigat la categoria regională Germania, Austria şi Elveţia cu campania de conştientizare globală privind sărăcia care afectează vârstnicii, Raising Worldwide Awareness about Old Age Poverty. Campania a fost realizată împreună cu Vollpension Generationencafé şi şi-a propus să crească nivelul de conştientizare cu privire la sărăcia la vârste înaintate şi izolarea cauzată de Covid în rândul vârstnicilor din întreaga lume.