Grayling prezintă #7pentru17 – cele şapte tendinţe care vor influenţa comunicarea în 2017, dezvăluind percepţiile anuale asupra schimbărilor produse în tehnologie, media şi comunicare, pe care, atât clienţii cât şi organizaţiile importante ar trebui să le adopte în anul următor.
De la Inteligenţa Artificială (AI) până la Generaţia Z, grupul de experţi din întreaga reţea globală Grayling a examinat tehnologiile care schimbă regulile jocului, inovaţiile din media şi schimbările socio-politice, pentru a întocmi raportul anual #7pentru17.
Într-o perioadă în care numărul canalelor de comunicare creşte permanent iar accesul la acestea este tot mai larg, importanţa creării unui avantaj prin strategii aplicate devine mai mare ca oricând. Iar înţelegerea acestor tendinţe va ajuta organizaţiile să îşi construiască astfel de strategii.
Pe site-ul Grayling, sunt analizate în detaliu fiecare dintre aceste tendinţe.