specializată pe design de ambalaj
Agentia de branding Grapefruit a câștigat la sfârșitul lunii octombrie 2007 premiul Silver Pentawards pentru designul de ambalaj al produselor Transavia în cadrul competitiei Pentawards 2007. Distinctia a fost singurul premiu oferit în cadrul categoriei Food: Fish, Meat and Poultry de către juriul Pentawards, format din specialiști internationali în design de ambalaj din agentii de design și companii precum Colgate-Palmolive sau Danone. Noua identitate a brandului Trasavia, ce a inclus designul de ambalaj, a fost lansată în iunie 2006, Grapefruit redefinind brandul corporatist ca fiind unul eficient, energic şi caracterizat de un autentic spirit transilvănean. Designul ambalajului, realizat în colaborare cu reputatul fotograf Răzvan Voiculescu, a asigurat o foarte bună diferentiere a produselor la raft și a determinat o creștere importantă a notorietătii firmei în piată.
„Ne bucură foarte mult recunoașterea internatională a muncii noastre, mai ales că vine de la singura competitie specializată în packaging design. La Grapefruit credem foarte mult în designul unor solutii care să asigure o diferentiere puternică în piată, pentru a asigura succesul comercial al brandurilor clientilor noștri. Un produs devine un brand puternic și viabil doar în momentul în care are și spune o poveste altfel decat toti ceilalti” declară Marius Ursache, Chief Creative Officer al agentiei.
Mai mult, pentru proiectul de rebranding Transavia, Grapefruit a primit premiul „Merit” în competiţia internaţională ReBrand 100® Award 2007 precum și o nominalizare la Identity: Best of the Best 2007.
{mosloadposition user10}