Agenţia de branding Grapefruit a furnizat servicii de strategie de brand, naming si design de ambalaj pentru cea mai proaspătă gamă de vinuri la cutie (bag-in-box) produse de Vinexport si destinate în principal segmentului HoReCa.
Colaborarea cu Vinexport a debutat în toamna anului 2007, acesta fiind doar primul proiect concretizat dintr-o serie îndelungată de activităţi ce vor urma. Obiectivul principal pentru echipa Grapefruit a fost crearea unui brand care să îmbine ideea de traditie specifică vinurilor cu inovatia si avantajele pe care le aduce un ambalaj de tip bag-in-box. Era, de asemenea, necesară diferentierea clară a produselor în piată. Astfel, noile vinuri au fost numite sugestiv „Visul unei nopţi cu Fetească Regală” si „Codul lui Merlot”, iar ambalajele au sprijinit identitatea de brand prin aspectul de carte veche, având ca scop principal scoaterea din tipare a perceptiei asupra vinurilor la cutie. „Ne-am dorit un ambalaj unic, având în vedere că produsul nostru avea o adresabilitate clară: cititorii. Ideea ambalajului în formă de carte, creat de Grapefruit, ni s-a părut de-a dreptul genială, si astfel numele produsului a luat nastere în mod natural după aceea", a declarat Angela Mares, Director de marketing, Vinexport.
„Crearea de branduri pentru vinuri este o disciplină cu provocări semnificative, în conditiile în care bătălia se duce pe rafturi, nu doar cu producători concurenti din România, ci cu branduri din tări cu traditie (Franta, Italia, Spania). Astfel, abordarea pentru nume si designul de ambalaj încearcă să creeze o puternică diferentiere fată de competitori si mai ales să transmită un set de valori care contează pentru consumatorii unui vin bun.” declară Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.
{mosloadposition user10}