Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grapefruit completeaza biblioteca Vinexport cu o noua gama de vinuri

Agenţia de branding Grapefruit a furnizat servicii de strategie de brand, naming si design de ambalaj pentru cea mai proaspătă gamă de vinuri la cutie (bag-in-box) produse de Vinexport si destinate în principal segmentului HoReCa.    

Colaborarea cu Vinexport a debutat în toamna anului 2007, acesta fiind doar primul proiect concretizat dintr-o serie îndelungată de activităţi ce vor urma. Obiectivul principal pentru echipa Grapefruit a fost crearea unui brand care să îmbine ideea de traditie specifică vinurilor cu inovatia si avantajele pe care le aduce un ambalaj de tip bag-in-box. Era, de asemenea, necesară diferentierea clară a produselor în piată.  Astfel, noile vinuri au fost numite sugestiv „Visul unei nopţi cu Fetească Regală” si „Codul lui Merlot”, iar ambalajele au sprijinit identitatea de brand prin aspectul de carte veche, având ca scop principal scoaterea din tipare a perceptiei asupra vinurilor la cutie. „Ne-am dorit un ambalaj unic, având în vedere că produsul nostru avea o adresabilitate clară: cititorii. Ideea ambalajului în formă de carte, creat de Grapefruit, ni s-a părut de-a dreptul genială, si astfel numele produsului a luat nastere în mod natural după aceea", a declarat Angela Mares, Director de marketing, Vinexport.
„Crearea de branduri pentru vinuri este o disciplină cu provocări semnificative, în conditiile în care bătălia se duce pe rafturi, nu doar cu producători concurenti din România, ci cu branduri din tări cu traditie (Franta, Italia, Spania). Astfel, abordarea pentru nume si designul de ambalaj încearcă să creeze o puternică diferentiere fată de competitori si  mai ales să transmită un set de valori care contează pentru consumatorii unui vin bun.” declară Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Bucuresti, 3.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.