ING Bank lansează o competiție de proiecte destinată organizațiilor non-guvernamentale. Compania dorește să finanțeze proiecte de educație financiară și dezvoltare urbană. Valoarea unui grant este de maximum 25.000 de euro, urmând a fi finanțate cel puțin patru proiecte.
Publicul urban – principalul beneficiar al iniţiativelor ONG-urilor.
ING Bank România lansează organizațiilor non-guvernamentale invitația de a înscrie în competiţie proiecte de educație financiară și dezvoltare urbană. Compania dorește să finanțeze inițiative care își propun creșterea nivelului de educaţie financiară a publicului larg (indiferent de vârstă), contribuind la o mai buna înţelegere a produselor bancare şi a principiilor de bază în administrarea finanţelor personale (direcția educație financiară) și/sau proiecte care își propun să îmbunătăţească viaţa în mediul urban (proiecte de amenajare a spaţiului urban, de conservare a patrimoniului, de dezvoltare a turismului urban etc.) (direcția dezvoltare urbană).
Organizațiile neguvernamentale interesate de această competiție pot găsi informații despre criteriile de eligibilitate, criteriile de evaluare şi procedura de înscriere pe site-ul www.ing.ro, secțiunea CSR. Ultima data de înscriere este 25 octombrie 2013.
Proiectele înscrise trebuie să abordeze aspecte relevante ale domeniilor stabilite.
Direcțiile de implicare în comunitate ale ING Bank România au fost stabilite de către stakeholderii noști, în urma unui studiu pe care l-am realizat în urmă cu doi ani. Investim, așadar, în proiecte de educație financiară și antreprenoriat, educație pentru copiii proveniți din familii dezavantajate social și dezvoltare urbană. Ne dorim să finanțăm proiecte care abordează probleme relevante ale societății românești și care, într-un mod inovativ și eficient, reușesc să aibă un impact real, declară Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank.
În 2012, banca a sprijinit proiectul educaţional al Asociației Oricum, Manifesto, având ca beneficiari liceenii din 13 oraşe ale ţării. În direcția educației pentru copii proveniți din medii dezavantajate, ING Bank sprijină în 2013, pentru al doilea an consecutiv, proiectul Hai la școală! al UNICEF, care își propune să reducă abandonul școlar. Tot pentru al doilea an consecutiv, compania susține proiectul Turnul de artă al Asociației Make a Point, care își propune să transforme turnul de apă al Postavăriei din sectorul 2 al capitalei într-un spațiu artistic.
Angajații ING Bank, încurajați să susţină cauze sociale
Totodată, pentru a încuraja și susține implicarea angajaților săi în comunitate, compania organizează de două ori pe an o licitație internă pentru proiecte derulate de organizații neguvernamentale. Angajații ING Bank înscriu în competiția “Adoptă un proiect” inițiative sau cauze în care cred și pe care vor să le susțină, apoi colegii le votează pe cele mai relevante. Proiectele cu cele mai multe voturi primesc finanțare de maxim 5.000 EUR fiecare. Organizațiile câștigătoare sunt, totodata, susținute ulterior prin acțiuni de voluntariat. În aprilie 2013, la prima ediție a proiectului, câștigătoare au fost Organizația Umanitară Concordia, Asociația Touched România, Fundația Baylor Marea Neagră și Fundația Copii în Dificultate.