Poveștile de iubire ale ultimilor 50 de ani vor fi în centrul comunicării Granini, prin aplicația “Momente de iubire” pe care brand-ul a lansat-o la în această săptămâni.
Dacă în anii trecuți, fructele au găsit cel puțin 1000 de feluri de a iubi, iar îndrăgostiții s-au bucurat de “Podul Iubirii” din Herăstrău, anul acesta consumatorii vor avea ocazia să își declare poveștile de iubire în fața întregii lumi, prin aplicația “Momente de iubire”.
„De 50 de ani, în întreaga lume, fructele iubesc Granini. Iar Granini împarte acest sentiment minunat cu toți fanii săi. Este cea mai potrivită cale de a sărbători, invitând consumatorii să-și celebreze frumoasele povești de iubire.” – Georgiana Vasile – Brand Manager, Granini
Aplicația “Momente de iubire” are ca scop crearea unui timeline al iubirii prin intermediul unui proiect fotografic în care utilizatorii sunt invitați să-și reamintească poveștile individuale de iubire. Pe baza poveștilor înscrise în aplicație, Granini va genera timeline-ul a 50 de ani de iubire, cât și momentele marcante din istoria Granini. Proiectul se derulează în colaborare cu fotograful Marta Popescu care va ajuta și la jurizarea premiilor.
Pentru că există nenumărate feluri de a iubi, la fel de diferite și frumoase, utilizatorii pot înscrie în aplicație orice fel de poveste. Fie că este vorba de momente petrecute cu persoana iubită, cu prietenii, fie că sunt poveștile părinților sau chiar ale bunicilor, ele ocupă un loc important în fiecare inimă, indiferent de vârstă. Prima întâlnire, luna de miere sau doar o seară în parc se transformă în momente speciale care merită povestite tuturor.
Participanții au șansa de a câștiga premii pline de iubire: câte 50 de 2-pack-uri Granini săptămânal, iar marele premiu – 10 ședințe foto realizate de Marta Popescu. Campania aniversară “De 50 de ani, fructele iubesc Granini” a debutat în primăvara acestui an pe principalele stații TV, în Online și Print. Cel de-al doilea val al campaniei a început în această lună, având în centru aplicația-concurs “Momente de iubire”.
Din partea Granini, au participat: Paul Markovits – Marketing Vicepresident, Georgiana Vasile – Granini Brand Manager, Cristina David – Marketing Services Manager, Georgiana Ionescu – Brand PR Coordinator.
Din partea Publicis România: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Bob Toma – Group Creative Director, Andreea Popa – Copywriter, Alex Deaconu și Donald Simionoiu – Art Directors, Călin Buzea – Head of Online, Veronica Oancea – Online Account Director, Codruța Arbore – Online Account Executive, Alecsandra Apostolescu – Head of Social Media, Cosmin Anghel – Digital Copywriter, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Constantin Bunica – Web Developer, Raluca Iacob – Head of Strategy , Ana Maria Olaru – Strategic Planner, Cătălin Albu – Client Service Director, Luiza Vrînceanu și Gabriel Macovei – Account Managers, Victor Maier – Account Executive, Andreea Grigorean – PR Officer.