Eckes-Granini International, liderul european in productia de sucuri naturale, a infiintat filiala Eckes-Granini Romania, pentru a dezvolta pe piata autohona marca premium Granini. Divizia romaneasca a companiei colaboreaza cu Carlsrom Beverage Co. in activitatile de marketing, vanzari si logistica, acordandu-i acesteia drepturile de distributie exclusiva a marcii Granini in Romania. Parteneriatul cu Carlsrom urmareste sa asigure o dezvoltare geografica mai puternica si o distributie eficienta, garantand astfel o accesibilitate mai larga a produsului, la preturi mai atractive.
Prin intrarea marcii Granini in portofoliul Carlsrom se doreste intarirea prezentei acesteia pe piata, prin asigurarea disponibilitatii intr-un numar cat mai mare de puncte de vanzare, Astfel, consumatorii vor putea beneficia foarte usor de un suc premium 100% natural, la un pret atractiv, produs cu cea mai avansata tehnologie si folosind fructe atent selectionate. Sucurile Granini sunt produse 100% naturale – nu contin conservanti, coloranti, arome artificiale sau fructe si legume modificate genetic. Prin noua gama de sucuri, Granini ofera pe piata romaneasca sapte sortimente: suc de portocale 100% cu pulpa, nectar din portocale rosii, nectar de piersica cu pulpa, nectar de mere si cirese, nectar de coacaze, nectar de portocale si mango si suc de rosii.
Noul produs va fi disponibil pe piata in formula de 1 litru, intr-un ambalaj inovator. Ambalajul dispune de un sistem special de protectie tip “aroma safe”, ce garanteaza conservarea calitatii sucurilor Granini. Acest sistem de ambalare, dezvoltat in premiera de catre Eckes-Granini inca din 2002, a fost introdus in tari precum Elvetia, Finlanda, Germania, Spania si Belgia, generand o crestere importanta a cererii pe acest segment de piata. Ambalajul, format din trei straturi de plastic prevazute cu o bariera de oxigen la mijloc, pastreaza aromele naturale ale sucului si raspunde necesitatilor consumatorilor in ceea ce priveste siguranta, manevrarea usoara si transparenta totala. Granini va fi de asemenea disponibil in sticle de 0,2 litri pentru distributie in locatii de tip on-premise.
Produsele Granini se adreseaza tuturor consumatorilor care apreciaza placerea si generozitatea fructelor naturale, care sunt preocupati de un stil de viata sanatos si care nu fac concesii in ceea ce priveste calitatea.
Gama Granini este lansata in Romania sub sloganul “Drink with your five senses”. Prin analogie, sloganul face referire la atributele care caracterizeaza sucurile Granini si la experienta multisenzoriala pe care acestea o ofera: “hear” (auz) – zgomotul unui suc de fructe consistent; “see” (vaz) – culoarea naturala a produsului, vizibila datorita transparentei totale a ambalajului; “smell” (miros) – aroma autentica, de fructe proaspat culese; “taste” (gust) – gust de fructe autentic; “feel” (atitudine, dispozitie) – distractie, optimism, deschidere spre nou.
Piata de sucuri naturale din Romania a inregistrat o dezvoltare puternica in ultimii ani, prin cresterea sustinuta a consumului: +9% in 2003, +35% in 2004, +20% in 2005, fata de anii precedenti. Pentru 2006, estimarile indica o crestere de 22%. Aceasta evolutie este concretizata in dublarea pietei din punct de vedere cantitativ, in comparatie cu nivelul anului 2000 si ilustreaza tendinta de crestere a cererii pentru bauturi sanatoase.
“Suntem constant atenti la nevoile consumatorilor nostri si incercam permanent sa fim vizionari si sa venim in intampinarea asteptarilor lor, intr-un mod care sa le aduca satisfactie. Prin parteneriatul cu Eckes-Granini, ne angajam sa crestem gradul de accesibilitate a marcii Granini pe piata romaneasca, pentru a oferi consumatorilor nostri, persoane sofisticate si atente la calitatea produselor pe care le consuma, cea mai placuta experienta a gustului natural de fructe. Obiectivul nostru este sa pozitionam Granini drept lider pe piata, in termeni de reputatie, notorietate si preferinta a consumatorilor”, a declarat dl. Shachar Shaine, Presedinte Carlsrom Beverage Co. si URBB.
Eckes-Granini este in prezent compania numarul unu de sucuri naturale din Europa, detinand pozitia de lider de piata in Germania, Franta, Finlanda si Ungaria si pozitia secunda pe multe alte piete de pe continent. Dezvoltarea marcii in Romania reprezinta un nou pas in implementarea strategiei regionale Eckes-Granini International de extindere a prezentei in Europa.
“Pentru Eckes-Granini, Romania reprezinta o tara extrem de atractiva pentru extinderea companiei in Europa, datorita cresterii economice solide si a potentialului de dezvoltare. Succesul nostru s-a datorat intotdeauna apropierii de consumatori si de pietele locale. De aceea, am cautat cu atentie un partener autohton pentru a dezvolta afacerea in Romania. Prin istoricul de succes si reputatia in constructia de marci, Carlsrom reprezinta pentru noi partenerul ideal pentru a propulsa marca Granini in pozitia de lider de piata si in Romania”, a declarat Dl. Ronald Felber, Senior Vice President Marketing&Sales International, Eckes-Granini.
Despre Eckes-Granini
Eckes-Granini GmbH & Co. KG, cu sediul in Nieder-Olm, langa Frankfurt, este liderul de piata in furnizarea de sucuri naturale si bauturi din fructe din Europa. Compania detine reprezentante in Austria, Finlanda, Franta, Germania, Ungaria, Tarile Baltice, Polonia, Romania, Rusia, Spania si Elvetia. Portofoliul Eckes-Granini include marcile internationale Granini si Hohes C, precum si cele locale Clippo, Fruehttiger, Joker, Marli, Mehukatti, Rea, Sio, Uslada si Yo. Produsele companiei sunt distribuite in peste 70 de tari. In 2005, compania a inregistrat o productie record de 896 milioane litri si o cifra de afaceri neta de 718 milioane EUR.
Eckes-Granini GmbH & Co. KG este o divizie a Eckes AG – o afacere de familie, fondata in 1857, care activeaza in prezent ca holding financiar. Eckes AG este actionar unic si la Eckes&Stock GmbH – furnizor international de bauturi alcoolice distilate si vinuri.
{mosloadposition user10}