Compania Carlsrom Beverages lanseaza un nou sortiment de nectar Granini, special conceput pentru sarbatorile de iarna. Cu o combinatie inedita de portocale, banane si scortisoara, Granini Aroma de iarna este un produs unic pe segmentul bauturilor necarbonatate, lansat special pentru consumatorii care doresc in perioada sarbatorilor sa isi ofere un moment de placere si rasfat, disponibil pe piata pentru o perioada limitata. Astfel, incepand din data de 10 noiembrie, consumatorii romani vor putea savura noul sortiment Granini, disponibil in locatiile Key Account din toata tara, in ambalajul de 1 L. Acest produs beneficiaza de un design special al sticlei, potrivit cu perioada sarabatorilor – sticla alba cu eticheta rosie, ambalajul pastrand inovatia “aroma safe", ce garanteaza conservarea calitatii sucurilor Granini. Format din trei straturi de plastic prevazute cu o bariera de oxigen la mijloc, ambalajul pastreaza aromele naturale ale sucului si raspunde necesitatilor consumatorilor în ceea ce priveste siguranta, manevrarea usoara, avand raportul perfect între greutatea continutului si cea a ambalajului – cantareste doar 39 g.
Doron Zilberstein"Dupa intrarea pe segmentul de still drinks, la inceputul acestui an, am dorit sa aducem in atentia consumatorilor fideli ai marcii un nou sortiment Granini, care sa insoteasca momentele speciale petrecute alaturi de familie, in preajma sarbatorilor de iarna. in primele 10 luni ale acestui an, vanzarile Granini au crescut de 5 ori fata de perioada similara a anului trecut, atat datorita intrarii Granini pe un nou segment cu marca Granini Racoarea Fructelor, cat si datorita cresterii vanzarilor pe segmentele juice & nectar.", a declarat Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing URBB & Carlsrom Beverage.
Noul produs respecta exigentele de calitate ale marcii Granini, fiind un produs premium, fabricat cu ajutorul tehnologiilor de cele mai inalta calitate, atat pentru procesarea fructelor, cat si in ceea ce priveste imbutelierea. Granini este un produs 100% natural, apreciat de 43 de ani, in peste 74 de tari pentru atributele sale: fara coloranti, fara conservanti, fara fructe si legume modificate genetic.
Eckes-Granini, grup care include si marca Granini, a dezvoltat un departament puternic de Cercetare si Dezvoltare, avand ca misiune principala dezvoltarea unor noi tehnologii de productie, retete imbunatatite si metode de ambalare revolutionare. Ca rezultat al acestor activitati, Eckes-Granini a obtinut numeroase distinctii in anul 2005.
{mosloadposition user10}