Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grand Prix pentru campania „Salveaza Vieti” la Gala Societatii Civile 2011

„Nu mă ignora”, campania nationala de strângere de fonduri pentru construirea primului Centru de Excelență în Tratarea Cancerului la Copii, a fost premiată aseară, în cadrul Galei Societății Civile ediția 2011.

Proiectul a fost inițiat de către Asociația „Salvează Vieți”, iar campania poartă semnătura strategică și creativă a agenției Graffiti BBDO, partener și susținător al proiectului.

„Suntem onorați că am putut contribui folosind resursele noastre creative la realizarea celui mai ambitios proiect social al momentului. Peste 1 milion de euro strânși în 4 luni, 350 de companii sensibilizate de mesaj și aproape 200.000 de SMS-uri pentru donații transmise de oameni pentru a salva vieților copiilor bolnavi de cancer”, spune Cosmin Rădoi, Managing Director Graffiti BBDO.

Campania s-a desfășurat în perioada decembrie 2010-martie 2011 și a avut 2 etape: decembrie 2010 (campanie adresată mediului de afaceri); ianuarie-martie 2011 (campanie adresată publicului larg).

„Am derulat, împreună cu Graffiti BBDO și ceilalți parteneri din proiect, cea mai îndrazneață campanie socială din Romania acestor vremuri dificile din punct de vedere economic. Campania „Nu mă ignora” a adunat peste 1 milion de euro, depășind așteptările noastre. Un mare succes, recunoscut și la Gala Societatii Civile, care a recompensat campania cu un Grand Prix. Le multumim tuturor partenerilor noștri care ne-au ajutat să strângem fondurile necesare crearii primului Centru de diagnostic și să salvăm viețile copiilor bolnavi de cancer”, precizează Carmen Uscatu, Președintele Asociației „Salvează Vieți”.

Campania „Nu mă ignora” a fost realizata pro bono de catre Graffiti BBDO (strategie și creație) și Casa de Productie Carlo Production, fiind la nivel national.

Mesajul „Nu mă ignora” a avut vizibilitate în toate mediile – TV, radio, print, online – a atras de la început suport al companiilor pentru expunerea spoturilor video pe plasmele din centrele de afaceri, fiind difuzată, de asemenea în mijloacele de transport în comun.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania este formată din:
Eugen Suman – Copywriter
Gelu Florea – Art Director
Bogdan Răileanu – Copywriter
Razvan Raicu – Art Director
Laur Raboj – Copywriter
Ana Tarălungă – Copywriter
Mihai Gongu – Creative Director
Alice Tătaru – Strategic Planner
Ruxandra Rotaru – Account Manager
Simona Costea – Client Service Director
Liviu Isop – AVF Production Manager
Cătălin Tanase – AVF Producer

Partea video a fost asigurată de Carlo Production, împreună cu regizorul Hypno şi DOP Alex Sterian.

Din partea Asociatiei „Salvează Vieți” s-au implicat direct Carmen Uscatu – Presedinte, Oana Gheorghiu, Vice Președinte și Simina Mistreanu – Voluntar.

Bucuresti, 10.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.