Începând cu 15 septembrie, MOL România lansează o nouă campanie de imagine axată pe valorile sale cheie şi care are drept scop poziţionarea sa în topul companiilor energetice internaţionale ce oferă carburanţi ultramoderni în România.
Campania este susţinută în planul comunicării de un spot TV, machetă în presa scrisă şi bannere web.
În spotul TV, prin intermediul graficii animate, privitorul parcurge tot procesul tehnologic de obţinere a carburanţilor, de la explorare, rafinare şi până la retail în cadrul benzinărilor din România, punându-se accent pe performanţele produselor finale.
Campania a fost realizată de Young&Rubicam Budapesta: „Din punct de vedere tehnic, a fost o sarcină dificilă deoarece MOL dorea să comunice mesaje complexe într-un mod simplu şi uşor de înţeles. Trebuia să arătăm foarte clar ce înseamnă MOL şi ce poate oferi consumatorului român. De asemenea, am vrut să venim cu elemente noi pentru a ne distinge în peisajul aglomerat al comunicării actuale”, spune directorul de creaţie László Falvay.
“Campania îşi doreşte să poziţioneze brandul premium MOL pe o piaţă foarte dinamică şi competitivă, cum este cea românească, iar agenţia de creaţie a găsit, prin grafica animată, un mod foarte prietenos de a prezenta toate activităţile mai puţin cunoscute, specifice unei companii petroliere”, spune Eva Csog, coordonator PR MOL România.
Campania va fi prezentă până pe 26 octombrie pe posturile TV Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, Sport.ro, National Gheographic, în publicaţiile Academia Caţavencu, Pro TV Magazin, Ziarul Financiar, Business Standard, Pro Motor, Săptămâna Financiară, Auto Motor şi Sport, HBO Magazin, dar şi în publicaţii de limba maghiară şi pe site-urile evenimentulzilei.ro, gandul.info, realitatea.net, protv.ro, ele.ro.
{mosloadposition user10}