Cu trei campanii nominalizate, Graffiti PR se califică în finala SABRE AWARDS cu cea mai strânsă competiţie din toate timpurile, numărându-se printre agenţiile cu cele mai multe aplicaţii pe lista scurtă a festivalului.
Cele trei campanii Graffiti PR finaliste la ediţia de anul acesta a SABRE AWARDS sunt:
· “Programul pentru extinderea platformei de Telemedicină de Urgenţă – un proiect pentru milioane de Români” dezvoltată pentru Petrom România, nominalizată la categoria Practice Area – Community Relations.
· „Digital Zoo”, o campanie realizată printr-un parteneriat între Gradina Zoologică Bucureşti, UPC România şi Animal Planet, care concurează la categoria Practice Area – Digital&Social Media, Digital Campaign
· „Iubirometrul Maggi” – pentru clientul Nestle România, finalistă în categoria Industry Sector – Food&Beverages.
“Vestea bună pentru noi este că proiectele nominalizate la SABRE AWARDS 2011 se înscriu în cele două direcţii strategice pe care le dezvoltăm în agenţie: zona de consultanţă în business communication (Petrom – Programul pentru extinderea platformei de Telemedicină de Urgenţă) şi zona de brand story management (Iubirometrul Maggi şi Digital Zoo)”, a declarat Mircea Tomescu, Managing Director al Graffiti Public Relations.
Performanţa Graffiti PR este cu atât mai notabilă cu cât ediţia de anul acesta a SABRE AWARDS a adunat un număr record de aplicaţii pentru regiunea EMEA: 2.000 de campanii înscrise. Însă recordul cantitativ este susţinut şi de unul calitativ, SABRE 2011 înregistrând cea mai strânsă competiţie din istoria festivalului, după cum a declarat însuşi Paul Holmes, CEO al Holmes Report şi Preşedintele Juriului SABRE.