Graffiti Public Relations, afiliat exclusiv Ketchum în România, va comunica pentru Discovery Networks de la 1 ianuarie 2018. Agenția va oferi servicii integrate de PR și comunicare digitală pentru canalele Discovery Channel, TLC și Eurosport.
Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală și de Est, consideră că parteneriatul va avea un rol esențial în strategia de dezvoltare digitală și de conținut a companiei: „Știți cum se spune – e nevoie de doi pentru un tango. Nu conduce nimeni dansul, e o comuniune și o înțelegere între cei doi parteneri. Ne-am dorit o agenție full service, care să devină partenerul ideal de dans și care să poată acoperi integral nevoile noastre de comunicare atât cu fanii, cât și cu partenerii de business. Televiziunea și modul în care consumăm produsele de entertainment s-au schimbat major în ultimii ani. Discovery este în prima linie a acestei schimbări și tocmai de aceea am ales un partener care să înțeleagă acest lucru și să-l transpună în campanii de comunicare.”
Discovery Communications și-a consolidat în ultimii ani poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. În acest sens, Discovery a făcut investiţii substanţiale în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024 și până la progresele semnificative în Europa în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player. Mai mult, Discovery Communications a achiziționat anul acesta Scripps Networks Interactive, ce deține în portofoliu canale TV precum Food Network și Fine Living. Tranzacția va fi finalizată la începutul anului 2018 și are obiectivul de a crea o companie media mai puternică, mai flexibilă și mai dinamică.
„Discovery Channel satisface curiozitatea fanilor prin conținut proaspăt, captivant, cu titluri noi în fiecare an; Eurosport aduce fanii în mijlocul competițiilor sportive de top, cu o mare diversitate de conținut. Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang (2018) vor avea un unghi complet nou de prezentare, prin personalizarea și amplificarea digitală a conținutului pe toate platformele. TLC are o nișă foarte bună de creștere în zona de entertainment, cu un mix divers de programe de lifestyle care prezintă povești de viață fantastice. Graffiti PR a înțeles și a transpus cel mai bine acestă abordare în cadrul procesului de pitch, printr-un produs de consultanță de comunicare complex, actual și integrat”, a adăugat Ada Roseti.
Bogdan Tomoiagă, director executiv Graffiti PR: „Știți cu toții – sunt clienți pentru care ai face orice ca să îi ai în portofoliu. Discovery Networks este unul dintre ei și am fost extrem de entuziasmați când am fost invitați în licitație. Când am început să lucrăm propunerea de pitch, ne-am dat seama că aveam de-a face cu un «love brand» pentru oamenii din agenție, fie ei din generația X sau Millennials. Am crescut cu emisiunile How it’s made și Myth Busters de la Discovery și cu transmisiunile sportive impecabile de la Eurosport, iar poveștile autentice ale personajelor TLC ne inspiră zi de zi. Așa că primul pas era bifat – fall in love with the client?. Apoi am convins cu profesionalism, o echipă construită atent pentru a deservi cât mai bine nevoile viitoare ale clientului și un produs de agenție construit în jurul a ceea ce noi am numit OneDiscovery. Mai exact, dezvoltarea unui newsroom digital în care fluxurile dintre echipe sau capabilități să fie fluide și rapide, cu scopul de a dezvolta prompt un conținut cât mai bun. Câștigarea contului este și o consecință a investițiilor din ultimii ani în dezvoltarea continuă a produsului agenției, datorită cărora Graffiti PR oferă, cu resurse interne, servicii integrate de digital, ATL, strategie, marketing sportiv și content creation.”
Afiliată exclusivă a rețelei globale Ketchum în România din anul 2012, Graffiti PR ocupă în mod constant primele locuri în topul agențiilor din industrie, după cifra de afaceri, numărul și importanța premiilor, precum și a numărului de consultanți.
În România, portofoliul Discovery Networks este alcătuit din 14 televiziuni (Discovery Channel, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet, Animal Planet HD, Investigation Discovery, Investigation Discovery HD, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Showcase, Discovery Turbo Xtra) și are acoperire națională completă, fiind distribuit de principalii operatori – Orange, UPC, Telekom, RCS, DCS.