· Conducerea executivă a Graffiti PR este transferată unei echipe de șase consultanți din interiorul agenției.
· Managing Director al Graffiti PR în ultimii șase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte strategice pentru agenție, dar și în afara ei.
· Bogdan Tomoiagă, Senior Consultant cu o experiență de 12 ani în comunicare, a fost promovat în funcția de Director Executiv.
Graffiti Public Relations anunță adoptarea unui nou model de management organizațional. Noua structură presupune transferul conducerii executive al agenției de la Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR în perioada 2009 – mai 2014, către o echipă de șase consultanți. Procesul asigură agenției un model de management bazat pe o structură orizontală și colaborativă.
Mircea Tomescu, Senior Adviser al Advisory Board Graffiti PR , explicã:
“Întotdeauna mi-a fost frică să nu creez o agenție
Graffiti PR se numără printre cele mai importante agenții de relații publice din România, cu o echipă de 32 de consultanți și o cifră de afaceri în anul 2013 de 2,63 milioane de euro, cea mai mare din istoria agenției.
Noua structură de management este formată din șase consultanți care au contribuit la expansiunea Graffiti PR pe piața de comunicare din România:
· Bogdan Tomoiagã, Director Executiv cu o experiențã de 12 ani în comunicare și 10 ani în Graffiti PR.
· Roxana Mihalache, Senior Consultant cu 20 de ani experiențã în comunicare, 14 ani în PR și 9 ani în echipa Graffiti PR.
· Paul Kasprovschi, Senior Consultant cu 14 ani în marketing și comunicare și 5 ani în Graffiti PR.
· Irina Ciocan Stãnescu, Senior Consultant cu o experiențã de 8 ani în comunicare și 6 ani în Graffiti PR.
· Dorina Drãgan, Senior Consultant cu o experiențã de 10 ani în comunicare și 4 ani în Graffiti PR.
· Simona Corabu, Senior Consultant cu o experiențã de 10 ani în comunicare și 7 ani în Graffiti PR.
Bogdan Tomoiagã, Director Executiv Graffiti PR oferã detalii despre modul în care noua structurã de management va aduce mai multã valoare clienților agenției:
„Rãmânem aceeași echipã care a adus produsul agenției pânã aici, dar intrãm într-o nouã etapã operaționalã, care sã permitã creșterea agenției în continuare. Trecem la o structurã orizontalã, împrumutatã de la colegii noștri de la Ketchum, structurã care ne va permite sã fim mai aproape de clienți și deci de produsul final. Ce înseamnã asta? Mai mulți consultanți seniori în contact direct cu clienții, dezvoltarea de parteneriate între clienți sau între diferite zone de expertizã din agenție. E o urmare de altfel fireascã a maturizãrii proiectelor pe care le-am introdus în piațã alãturi de clienții noștri. Ne bucurãm sã punem bazele, prin Mircea, primului Advisory Board al unei agenții de PR din România. Implicarea unor specialiști din afara industriei de PR în produsul pe care îl construim pentru clienții noștri ne va ajuta sã aducem acel plus de relevanțã de business de care are nevoie întreaga industrie.”
Bucuresti, 19.06.2014