Graffiti PR anunță câștigarea contului de comunicare Provident Financial România, în urma unei licitații încheiate în luna septembrie a acestui an, în finala căreia au participat 4 dintre cele mai mari agentii de relații publice din România.
Parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF) – lider international în furnizarea de credite de consum la domiciliu – Provident Financial România este o instituție financiară nebancară specializată în acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt.
„Creativitatea solutiilor și perspectiva 360 cu care a venit Graffiti PR au fost cele două elemente esențiale care ne-au facut să îi alegem ca partener de comunicare. Direcția strategică propusă răspunde obiectivelor noastre de business și modului în care înțelegem să fim alături de clienții noștri”, precizează Russell Johnsen, Director General Provident Financial România.
În calitate de strategic advisor, Graffiti PR va oferi soluții de comunicare, atât la nivel de consultanță, media relations, project management, dar și comunicare internă, digital PR și social media.
„O companie curajoasă, cu o viziune orientată către consumator după un model de business puternic, care ne-a provocat să găsim acele soluții cu cel mai eficient impact asupra business-ului”, consideră Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR. „Provident nu este un simplu furnizor pentru clienții săi, ci este o companie orientată către comunitate, asumându-și inclusiv partea de educație financiară pentru consumatori. Ne dorim să avem o colaborare complexă, care depășește limitele PR-ului clasic și devine consultanță integrată de business”, spune Tomescu.