Graffiti BBDO semnează campania de imagine „Calitate la preţuri neaşteptate” pentru reţeaua de retail real,-.
Conceptul campaniei este declinat din poziţionarea real,- ca retailerul care nu uită ce este cu adevărat important pentru cumparatori – calitatea – în categoria de retail în care toţi jucătorii susţin că au cele mai mici preţuri. Chiar pe timp de criză, românii nu sunt dispuşi să îşi schimbe stilul de viaţă şi caută alternative avantajoase pentru a nu face compromisuri, adaptându-se noilor condiţii fără a renunţa la vechile lor obiceiuri de consum. Iar în această situaţie, real,- oferă soluţia optimă: produse de calitate la preţuri neaşteptate.
„real,- a mizat pe calitate în strategia de vânzări folosind instrumentele comunicării emoţionale. Acum, în al treilea an de colaborare cu Graffiti s-a ivit ocazia unei noi provocări, în condiţiile în care dorim să ne poziţionăm de această dată pe piaţă nu numai ca retailer ce oferă calitate, dar şi preţuri deosebit de competitive. Nu este simplu să faci marketing mizând pe calitate în procent de 100% şi nu pe preţ, criteriu care de cele mai multe ori primează în decizia de cumpărare. Tocmai de aceea ne-am concentrat toate eforturile pentru a oferi în mod surprinzător, produse de calitate la preţuri neaşteptate” explică Ştefan Runcanu, Directorul de Marketing, real,- Hypermarket
Spoturile campaniei detronează o idee preconcepută: „oamenii tind să creadă că atunci când un produs arată foarte bine, trebuie să fie şi scump. De aici şi comportamentul uşor bizar al «clienţilor» real,- din spot. La final însă, cu toţii descoperă că preţurile sunt neaşteptat de mici” spune Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.
Povestea pe care o spun spoturile e simplă şi directă. Câteva personaje din target “sunt lovite fix în mijlocul ideii lor preconcepute de realitatea din magazin: calitatea chiar poate fi cumpărată la preţuri neaşteptat de bune” spune şi Ana-Maria Ţarălungă, Copywriter la Graffiti BBDO, care adaugă: “Situaţiile inedite ni-i fac simpatici pe cei trei consumatori şi arată, zâmbind, cât de deplasat e să crezi că ce-i bun la real,- e şi scump.”
Campania se desfăşoară printr-un mix de media care cuprinde TV, radio şi proiecte speciale în magazin, aceasta reprezentând prima parte dintr-o serie de execuţii de imagine care vor introduce diverse promoţii de preţ pentru diverse game de produse.
“Cele trei spoturi au fost filmate într-o singură noapte într-unul din magazinele real,- din Bucureşti. real,- este singurul hypermarket din Bucureşti cu program non-stop, iar pentru o zi, echipele de creaţie şi de producţie au simţit pe pielea lor cum e să lucrezi 24 din 24” îşi aminteşte Mihai Gongu.
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania e formată din Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Gelu Florea (Seniour Art Director), Ana-Maria Ţarălungă (Copywriter), Ştefan Chiriţescu (Head of Strategy), Alice Tătaru (Junior Strategic Planner), Ioana Cadîr (Account Director), Elena Iacob (Account Manager), Liviu Isop (AVF Production Manager), Cătălin Tănase (AVF Producer) şi Casa de producţie Multimedia Est, cu Johann Gulbranson (regizor) şi Kim Hattesen (imagine). Agenţia de media este FCB, cu media planner Camelia Dumbravă. Din partea real,- s-a implicat în campanie Ştefan Runcanu (Director Marketing).
Despre real,- Hypermarket Romania
real,- Hypermarket este divizia de vânzări cu amănuntul a METRO Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent în 32 de ţări, unde deţine peste 2.200 de magazine, în care lucrează în jur de 300.000 de angajaţi.
În Germania, compania real,– SB Warenhaus GmbH deţine în jur de 340 de hipermarketuri, unde zilnic aproape un milion de germani îşi fac cumpărăturile. real,- Hypermarket a intrat pe piaţa internaţională în 1997, o data cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astăzi compania are aproape 100 de magazine pe piaţa internaţională în ţări ca Polonia, Turcia, Rusia şi România, iar în curând va intra şi pe piaţa din Ukraina. real,- Hypermarket Romania a deschis primul magazin la Timişoara în martie 2006 reuşind performanţa ca în 3 ani de zile să îşi formeze o reţea de 21 de hypermarketuri localizate în Bucureşti şi în alte oraşe importante din ţară, ceea ce ar insemna în medie un magazin deschis la fiecare 7 săptămâni. La nivelul anului 2008 real,- a înregistrat o creştere foarte puternică a vânzărilor ca urmare a continuării expansiunii şi a unei creşteri organice la nivelul magazinelor existente. Cifra de afaceri a crescut de la 1, 22 miliarde lei (367 milioane Euro) în 2007 la 2,35 miliarde lei (638 milioane Euro) în 2008 (vânzările sunt în valori nete, nu conţin TVA).
Despre Graffiti BBDO
Graffiti BBDO este prima agenţie de publicitate înfiinţată în România, parte din reteaua BBDO Worldwide, cea mai premiată reţea de comunicare din lume în 2008.
Graffiti BBDO este unul din liderii pieţei locale de specialitate. Portofoliul de premii pentru creaţie şi eficienţă în comunicare, expertiza profesionistilor şi setul de valori pe care le impune grupul BBDO confirmă standardul serviciilor integrate pe care agenţia le livrează clienţilor săi.
{mosloadposition user10}