de creaţie publicitară “Drum către Golden Drum”
Tema este „Un Bucureşti mai puţin aglomerat”, iar marele premiu constă în participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2007
Graffiti BBDO în parteneriat cu Pepsi lansează cea de-a V-a ediţie a concursului de creaţie publicitară “Drum către Golden Drum”. Inspirată din realitatea traficului bucureştean, din ce în ce mai deranjant atât pentru pietoni cât şi pentru conducătorii auto, tema din acest an este “Un Bucureşti mai puţin aglomerat”. Astfel, tinerii sub 26 de ani, care nu sunt angajaţi în agenţii de publicitate, sunt provocaţi să prezinte propuneri de campanii integrate pe această temă, incluzând execuţii de scenariu tv, scenariu radio, print, media neconvenţională, internet.
„Am pornit de la o problemă reală, şi anume aceea că în ritmul actual de dezvoltare, în 5 ani, Bucureştiul va fi un oraş paralizat din cauza traficului. Toţi suntem iritaţi de această realitate, dar nimeni nu încearcă să facă ceva concret pentru a remedia situaţia. Înlăturând calea aeriană, soluţia rămasă este traficul subteran care, deşi este şi el aglomerat, poate să absoarbă încă un procent ridicat din cei care preferă acum să circule doar cu propriul autoturism şi să-şi petreacă o bună parte din timp la volan, indiferent în ce direcţie ar merge şi la ce oră”, spune Ştefan Chiriţescu, Senior Account Planner Graffiti BBDO.
Perioada de desfăşurare a competiţiei este 3 iulie – 10 august 2007, câştigătorii urmând să fie anunţaţi pe 1 septembrie 2007. Pentru participarea la concurs, doritorii trebuie să trimită formularul de înscriere completat corect, împreună cu propunerile de creaţie, dactilografiate sau editate pe computer, în atenţia lui Sorin Psatta sau a lui Ştefan Chiriţescu – Departamentul Strategie, Graffiti BBDO, Str. Dr. Turnescu 1A, Bucureşti, fax: 021-316.02.07, sau pe e-mail la adresa concurs@graffiti.bbdo.ro, până la data de 10 august 2007. La această adresă de e-mail vor fi adresate şi intrebările legate de brief.
Brieful de creaţie şi formularul de participare vor fi disponibile pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro şi pe blogul //blog.graffiti.bbdo.ro/.
Juriul din acest an va fi compus din: Călin Clej – CSD Marketing Manager PepsiCo România, Ema Prisca – Director de Creaţie Graffiti BBDO, Sorin Psatta – Director Strategie şi Cercetare Graffiti BBDO, Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner Graffiti BBDO. Membrii juriului vor nota propunerile după criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia şi de relevanţă a mesajului pentru obiectivul de comunicare anunţat în brief. Juriul va lua în considerare conceptul, nu execuţia, însă modalitatea generală de prezentare poate fi un plus în evaluarea candidaţilor.
Câştigătorul marelui premiu va participa la cel mai important festival de publicitate al Noii Europe, Golden Drum, ce va avea loc în perioada 14-19 octombrie 2007 la Portoroz, Slovenia. Costurile de călătorie vor fi acoperite integral de Graffiti BBDO şi Pepsi, iar accesul pe tot parcursul festivalului la evenimente va fi asigurat de organizatorii Golden Drum. De asemenea, primii trei clasaţi vor putea efectua o lună de practică la Graffiti BBDO cu posibilitatea continuării colaborării.
În plus, în premieră, participanţii vor putea obţine, la această ediţie a concursului, două premii speciale: premiul „Creative Media” (o lună de practică, cu posibilitatea continuării colaborării), oferit de Media Direction, şi „Interactivity” (o lună de practică, cu posibilitatea continuării colaborării), oferit de Proximity. Câştigătorii premiilor respective vor fi decişi de juriul menţionat mai sus, cu participarea lui Cristian Mucichescu, Director Executiv Media Direction şi, respectiv, Gabriela Terchilă, Managing Director Proximity.
{mosloadposition user10}