Graffiti BBDO a dezvoltat noua campanie promoţională pentru brandul de chipsuri Lay’s.
Lay’s începe anul în forţă cu o promoţie prin care fanii chipsurilor vor avea încă un motiv să se bucure, pungă după pungă: nu de premii inutile, ci de bani pe care să îi folosească cum ştiu ei mai bine.
Spotul campaniei foloseşte o poveste amuzantă – cu o intrigă şi un şir de întâmplări ce merg în zona suprarealismului plăsmuirilor tipic feminine – pentru a transmite mesajul promoţiei: “Fii pe fază şi nu lăsa banii să ajungă în buzunarul care nu trebuie!”.
“Lay’s te ajută să îţi pui planurile în aplicare. Fie că vrei o excursie, un nou laptop sau să îţi plăteşti ratele la bancă, dacă te simţi norocos şi mănânci Lay’s poţi să câştigi 2000 de euro pe care să-i cheltuieşti cum vrei tu. Şi dacă asta nu te motivează destul, gândul că banii ar putea ajunge la cineva care i-ar folosi total aiurea şi în detrimentul tău trebuie să te mobilizeze. Asta spune spotul campaniei printr-un scenariu funny în care 2000 de euro ajunşi în mâna omului nepotrivit duc la consecinte nebănuite. Aşa că ai grijă să fii tu cel care câştigă. “ spune Alice Tătaru – Strategic Planner la Graffiti BBDO.
Mecanismul promoţiei este cât se poate de simplu: oricine poate să câştige trimiţând prin sms sau înscriind pe site-ul special dezvoltat pentru campanie, www.fiipefaza.ro, codul unic de participare care se găseşte în fiecare din pungile de chipsuri Lay’s.
“Am înţeles targetul, am aflat ce este important pentru ei şi am transpus totul în limbajul lor printr-o poveste relevantă. În fiecare zi, vom face un consumator fericit. El va decide ce face cu banii” spune Marius Dumitraşcu – Marketing Manager Lay’s.
Cu declinări pe TV, Internet şi POSM, noua campanie promoţională se desfăşoară in perioada 11 ianuarie – 5 martie 2010.
Echipa Graffiti care a fost pe fază în această campanie este formată din: Ema Prisca (Creative Director), Răzvan Raicu (Art Director), Bogdan Răileanu (Copywriter), Claudia Maxim (Account Director), Ruxandra Rotaru (Account Manager), Alice Tătaru (Strategic Planner). Din partea clientului s-au implicat în dezvoltarea campaniei: Marius Dumitraşcu (Marketing Manager Lay’s), Mariana Crăciun (Sr. Brand Manager Lay’s) si Jeanina David (Jr. Brand Manager Lay’s).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}