Graffiti BBDO semnează noua platformă de comunicare pentru brandul Lay’s de la Star Foods.
Denumită sugestiv: “Înghite doar adevărul” noua platformă de comunicare pentru chipsurile Lay’s îşi propune să construiască o imagine bine definită a brandului în mintea consumatorului. Pornind de la esenţa produsului – cartofi adevăraţi – Lay’s merge mai departe şi te ajută să descoperi adevărul din jurul tău. Noua platforma de comunicare vorbeşte despre ceea ce înseamnă brandul Lay’s – numai experienţe adevărate – intrând în lumea tinerilor şi în situaţii cu care aceştia se confruntă frecvent.
"Noua platformă de comunicare pentru brandul Lay’s este rezultatul unui demers strategic fundamentat pe înţelegerea pieţei, a consumatorilor şi a beneficiilor aduse de chipsurile din cartofi Lay’s. A venit momentul ca Lay’s să scoată la iveală atât adevărurile legate de produsele noastre (cartofi 100% naturali, preparaţi cu ulei de floarea soarelui 100%, pentru un gust adevărat şi 70% mai puţine grăsimi saturate), cât şi adevărurile din viaţa reală a tinerilor noştri consumatori: prin ce experienţe trec zilnic, cum gândesc şi ce emoţii trăiesc, cum glumesc şi cum privesc viitorul. De aceea, Lay’s va fi brandul care, indiferent de mediul de comunicare folosit, îi va îndemna pe români să înghită doar adevărul", declară Marius Dumitraşcu, Marketing Manager Lay’s.
Campania are o componentă TV puternică ce cuprinde 3 execuţii: un spot de 35 de secunde şi două spoturi mai scurte, fiecare dintre acestea promovând o serie de aspecte funcţionale şi beneficii ale chipsurilor Lay’s (mai puţine grăsimi saturate şi o irezistibilă aromă de pui). Conceptul creativ al spoturilor traduce în limbajul tinerilor experienţa adevărată şi lipsită de compromisuri propusă de chipsurile Lay’s: “Avem un eschimos, apa care îngheaţă în pahare şi un bar în care începe să ningă, pe scurt: doi băieţi îşi mint prietenele de îngheaţă apele. Literalism pe o temă dată: înghite doar adevărul. Adică cine mănâncă Lay’s ştie ce gust are adevărul şi cum sună el”, povesteşte Bogdan Răileanu, Copywriter la Graffiti BBDO, ideea creativă a spotului.
Echipa Graffiti BBDO care a lucrat la campanie este formată din Mihai Gongu (Creative Dirctor), Răzvan Raicu (Art Director), Bogdan Răileanu (Copywriter), Ştefan Chiriţescu (Head of Planning), Alice Tătaru (Strategic Planner), Andreea Sandu (Group Account Director), Felicia Batovici (Senior Account Manager), Liviu Isop (A/V Director). Din partea clientului Star Foods participanţii la campanie au fost : Alina Imbrea (Marketing Manager East Balkans ), Marius Dumitraşcu (Marketing Manager Lay’s) şi Mariana Crăciun (Senior Brand Manager Lay’s). Filmările au fost realizate prin casa de producţie Reload regizorul spoturilor fiind Răzvan Mărculescu.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}