Graffiti BBDO semnează creaţia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. Concepută pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice şi mai cunoscute branduri din portofoliul Bayer, campania are ca miză creşterea notorietăţii Top Of Mind a brandului şi, în acelaşi timp, îşi propune să transmită foarte clar tipurile de afecţiuni pentru care Aspirin 0.5 este cel mai recomandat: durerile cotidiene de cap, spate sau musculare.
Pornind de la targetul Aspirin (oameni relativ tineri, educaţi şi moderni care apreciază reclamele îndrăzneţe, cu o idee în spate) deja obişnuit cu standardele unei campanii isteţe – campania anterioară pentru Aspirin Plus C – echipa Graffiti a căutat un „concept care să fie frumos integrat în context – adică în spaţiul metroului bucureştean; atât ca mecanică (unificarea cu mediul) cât şi din punct de vedere stilistic (graffiti-ul şi metroul merg mână în mână). Am căutat un concept disruptiv, care să spargă şabloanele plictisitoare ale comunicării în categoria analgezice, dar care, în acelaşi timp, să ne permită să arătăm clar căror tipuri de afecţiuni e adresat acest produs”, explică Dan Şendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.
Cum a devenit panoul publicitar parte din poveste.
Conceptul creativ al campaniei se bazează pe principiul unificării mesajului cu mediul în care e comunicat. Vedete ale campaniei: panourile de la metrou. Ele au fost folosite ca parte din poveste, intărind mesajul şi făcându-l memorabil. Echipa a valorificat printr-un procedeu neconvenţional atât panoul cât şi spaţiul din afara sa: „Practic ne-am folosit de panou, de rama panoului, de rama panoului alăturat, de colţurile, pereţii, ţevile, balustradele şi orice altceva se afla în apropiere pentru a ilustra tipurile de dureri cotidiene adresate de Aspirin 0.5. Mesajul a ieşit în afara panoului sau, altfel spus, panoul a devenit parte din mesaj”, mai spune Dan Şendroiu.
„Ce se vede acum la metrou s-a născut dintr-o propunere neconvenţională care să raspundă la brief, pe care, la modul ideal, clientul a aprobat-o şi căreia Metrorex i-a dat undă verde. Între momentul aprobărilor şi cel al finalizării lucrării s-au strecurat 7 nopţi petrecute la metrou, 2 băieţi mişto: Robert şi Vlad, care au făcut desenele, dar şi ‚fanii’ care le-au dezlipit pe unele dintre ele”, îşi aminteşte Ana-Maria Ţarălungă, Copywriter la Graffiti BBDO.
Campania este vizibila în 22 de staţii de metrou până la sfârşitul lunii mai.
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania e formată din Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Gelu Florea (Art Director), Ana-Maria Ţarălungă (Copywriter), Dan Şendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadîr (Account Director) şi Elena Iacob (Account Manager). Din partea Bayer s-au implicat în campanie Dana Handra (Director Marketing) şi Cristina Isac (Product Manager).
{mosloadposition user10}