Graffiti BBDO semnează spotul TV pentru noua generaţie Dacia Logan. Noul model de la Dacia, trecut de curând printr-un facelift, vine să continue succesul predecesorului său, aducând un look sexy care face din Noua Logan o masină cu atitudine.
Designul trendy, dotările tehnice şi preţul atractiv recomandă noul model ca fiind creat în special pentru bărbaţii activi, familişti, cu vârste cuprinse între 35 şi 50 de ani, venituri şi educaţie medii, persoane pragmatice care cântăresc atent orice investiţie. Sunt acei bărbaţi care au nevoie de maşină atât pentru drumurile de zi cu zi cât şi pentru plecările de la sfârşit de săptămână sau în vacanţe.
„Client:<<…tot ce se ştie despre Logan rămâne valabil, adică o maşină accesibilă, extrem de spaţioasă şi robustă. Preţul rămâne la fel.>> Agenţie:<<…şi atunci ce se schimbă? care-i treaba cu noua generaţie de maşini Logan?>> Client: <<…bref? un design îmbunătăţit aka un plus de stil. Şi un pachet de dotări suplimentare, pentru mai mult confort>>. Odată lămurită premiza, rezolvarea care trebuia să ia în calcul aceeaşi tehnică narativă specifică spoturilor Logan – acţiune, clişee holywoodiene, etc – a fost uşor de găsit. De data asta, intriga trebuia să fie despre aventura unui tip care conduce o maşină mişto” spune Simona Costea, Account Director la Graffiti BBDO.
O maşină cu sex appeal îşi transferă magnetismul şi către posesorul ei. Câte femei nu şi-au imaginat că o maşină sexy are şi un şofer pe măsură? Astfel, pentru un Logan mai atrăgător ca niciodată, echipa Graffiti BBDO a conceput un spot plin de acţiune, cu un protagonist absolut irezistibil.
„Noul Logan arată foarte bine, iar pentru femei transferul de sex appeal de la maşină la şofer e doar la un gând distanţă. Astfel ne-am propus să spunem o poveste despre atractivitate, cu tot ce naşte ea: dorinţă puternică, lipsă de scrupule, aventură. După trei zile de filmare, nişte cehoaice atrăgătoare şi un elicopter care ne-a lăsat cu gura căscată, noi zicem că am reuşit” spune Adina Başag, copywriter la Graffiti BBDO.
Filmările pentru noul spot au avut loc la Bâlea Lac, Transfăgărăşan, Braşov şi Lacul Vidraru.
Spotul rulează în lunile iulie şi august şi face parte dintr-o campanie integrată marca BBDO. Campania, a cărei componentă creativă poartă semnatura Graffiti BBDO, se derulează printr-un mix de media ce cuprinde: TV, print, outdoor, radio si online, mix dezvoltat de Media Direction – agenţie a grupului BBDO.
Echipa care a contribuit la realizarea noului spot Logan este formată din: Ema Prisca (creative director), Adina Başag (copywriter), Diana Cristea (art director), Cristina Panaitescu (art director), Dan Şendroiu (account planner), Simona Costea (account director) şi Daniela Ioan (account manager) de la Graffiti BBDO; Elena Munteanu (media planner) de la Media Direction. Partea video este dezvoltată de Liviu Isop (producător AV) de la Graffiti BBDO şi casa de producţie MME, impreună cu regizorul Olivier Venturini şi producătorul Valentin Antofi.
Din partea clientului Automobile Dacia s-au implicat în campanie Rafael Treguer (director marketing), Eduard Croitoru (director publicitate) şi Viviana Popescu (responsabil publicitate).
{mosloadposition user10}