Graffiti BBDO a realizat noua campanie de imagine pentru Pate Bucegi, de la Scandia Română. Campania vine să întărească poziţia de lider de piaţă a brandului Pate Bucegi şi pune accent pe gustul savuros al produsului. Campania vizează familiile obişnuite de români, care au în centrul preocupărilor grija pentru copil. “Susţinută de o amplă cercetare care a confirmat pozitionarea mărcii şi a indicat direcţiile viitoare ale comunicării, campania pentru Pate Bucegi, singura marcă din categorie premiată vreodată la Effie, converteşte într-o manieră credibilă atributele produsului în beneficii pentru consumator, depăşind astfel discursul convenţional şi întărind poziţia de lider în categorie pentru Pate Bucegi”, declară Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Group România.
Folosind o abordare nouă, campania, deşi se adresează mamelor, are ca personaj principal tatăl. Astfel, “echipa de creaţie a găsit un mod original de a vorbi despre valorile familiei, fără a se pierde în zarva de zeci de alte branduri din FMCG care se bat pentru un loc în inima gospodinelor din România. Aşa că am găsit o modalitate de a vorbi cu mamele din targetul Pate Bucegi, fără a le transforma în personajul principal. Noul spot Bucegi e despre şi pentru mame, dar nu e cu mame”, spune Dan Şendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.
Povestea spotului TV s-a născut plecând tocmai de la aceste valori şi roluri tradiţionale: mama este cea care se ocupă de cumpărăturile familiei, cea care este activă atunci când vine vorba de creşterea şi educaţia copilului, în vreme ce tatăl este mai puţin implicat în treburile casnice, el jucându-şi rolul de cap al familiei. Pornind de la aceste date, echipa de creaţie a trecut mamele în plan secundar şi a adus în lumina reflectoarelor taţii: “Am trimis mamele în delegaţie şi am construit o poveste care să ilustreze corvoada la care îşi supun copiii taţii, atunci când trebuie să ajute în treburile gospodăreşti”, spune Dragoş Ioja, copywriter al campaniei.
Copiii pot fi foarte obositori şi pretenţioşi, mai ales când e vorba de mâncare. Dar cu Pate Bucegi lucrurile se schimbă. Atât de neîndemanatici în treburile casnice, taţii au acum la îndemână soluţia perfectă, când vine vorba de hrana celor mici…”Am piperat povestea cu puţin umor, iar rezultatul este ceea ce se poate vedea: <<Mami ştie>>”, completează Dragoş Ioja.
Componenta media a campaniei a fost dezvoltată de Media Direction, parte a BBDO Group România. Mixul media este format din TV şi print şi se desfăşoară în perioada 12 septembrie – 27 octombrie.
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania este formată din Ema Prisca (Director de Creaţie), Adina Başag şi Dragoş Ioja (Copywriteri), Andrei Fărcăşanu (Art Director), Dan Şendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadîr (Account Director); Elena Iacob (Senior Account Executive). Partea video este asigurată de regizorul Lawrence Jacomelli, DOP – Viorel Sergovici, casa de producţie Carlo Production şi Cătălin Tănase (AV Producer Graffiti BBDO). Pe partea de media a lucrat la campanie Irina Ernszt (Senior Media Planner la Media Direction). Din partea companiei Scandia Română au participat la dezvoltarea campaniei Elysse Vincze şi Tudor Mărginean (consultanţi de marketing, BrightMarket ).
{mosloadposition user10}