Performanţele în marketing şi comunicare ale Dacia au fost certificate, o dată în plus, prin premiul de excelenţă obţinut de directorul de marketing, Rafael Treguer
Graffiti BBDO salută performanţele Dacia şi premiul de excelenţă obţinut de directorul de marketing, Rafael Treguer, la gala celor mai importante premii din industria românească de marketing şi comunicare – IAA Excellence Awards.
La această gală a excelenţei în comunicare, Rafael Treguer a fost premiat pentru succesul şi viziunea dezvoltării şi implementării strategiilor de marketing şi branding, care au susţinut creşterea vânzărilor de automobile Dacia în România şi impunerea mărcii peste hotare.
De peste nouă ani împreună, Graffiti BBDO şi Dacia au consolidat unul dintre cele mai vechi parteneriate de pe piaţa românească de advertising. Împreună au construit un brand solid şi au dezvoltat campanii care au impus noi standarde de eficienţă în comunicare – Dacia este singurul brand premiat constant la toate cele 5 ediţii ale festivalului Effie.
Graffiti BBDO ţine să-şi felicite partenerul pentru această nouă recunoaştere a competenţei, recunoaştere care vine din partea întregii industrii de comunicare:
“Iată că pe vreme de criză Dacia continuă să impună noi standarde de performanţă în marketing şi comunicare. Este o dovadă că Dacia continuă să fie unul dintre cei mai importanţi comunicatori din România, unul dintre cei care au forţa şi curajul să construiască şi să schimbe faţa acestei industrii, impunând noi tendinţe, acceptând provocările şi fiind mereu deschis către tot ceea ce reprezintă performanţă. Suntem mândri să fim partenerii Dacia.” spune Cosmin Rădoi, Managing Director, Graffiti BBDO.
Tot la ediţia de anul aceasta a Galei Premiilor de Excelenţă IAA, Sorin Psatta, Integrated Communication Director la BBDO Group România a primit diploma de merit pentru întreaga activitate ca membru al IAA dar şi pentru contribuţia sa din cei 15 ani de carieră la dezvoltarea industriei de comunicare din România.
{mosloadposition user10}