pentru cafeaua Selected Gold
Graffiti BBDO a produs spotul TV “Perfecta” pentru lansarea mărcii de cafea Selected Gold.
“Selected Gold este o cafea premium cu un gust perfect, datorat selecţionării celor mai bune boabe de cafea de pe plantaţiile din Brazilia, Kenya şi Columbia. Pentru a savura o cafea perfectă, e nevoie de perfecţiune la fiecare nivel al procesului de fabricaţie. Astfel, spotul prezintă într-o manieră estetică atenţia acordată cafelei în fiecare stadiu prin care aceasta trece până să ajungă într-o cană: selecţia boabelor, prăjirea şi măcinarea acestora şi, în cele din urmă, obţinerea unei cafele excepţionale, gata de a fi savurată de cei care preţuiesc întotdeauna o ceaşcă de cafea perfectă”, povesteşte Lucian Urdea, copywriter. Campania de lansare se adresează în special persoanelor din mediul urban, tinere şi dinamice, care ştiu să aprecieze şi să savureze o cafea bună.
Din partea companiei Elite România, proiectul a fost coordonat de Dan Oprescu – Marketing Manager şi Alice Iordache – Senior Brand Manager.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea spotului este formată din: Ema Prisca (Creative Director), Lucian Urdea (Copywriter), Paul Goti (Art Director), Adrian Docea (Account Planner), Irina Tuchiac (Group Account Director), Anca Iulia Călin (Account Director), Liviu Isop (AV Production Manager Graffiti BBDO).
Campania de media este coordonată de agenţia Mediaedge:cia, prin implicarea Gabrielei Trăistaru – Media Planner.
Spotul TV a fost filmat în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, sub regia lui Stef Vianne, director de imagine fiind Jean Poison.
{mosloadposition user10}