Noii crenvurşti la borcan de la Scandia Sibiu.
Cardinali. Cei mai buni crenvurşti de pe Pământ?
Graffiti BBDO semnează campania de promovare a noului produs din portofoliul Scandia Sibiu: crenvurştii la borcan “Cardinali”.
Spotul TV, intitulat “Astronautul”, piesa principală a campaniei, este o poveste care dezvoltă sloganul mărcii – “Cardinali. Cei mai buni crenvurşti de pe Pământ?” – şi evidenţiază faptul că aceşti crenvurşti sunt foarte buni în orice situaţie şi în orice moment.
Download clip
Editat în varianta de 30 de secunde, spotul este difuzat începând din luna ianuarie pe posturile Acasă TV, AXN, Discovery, National Geographic, Naţional TV, Prima, Pro TV şi Realitatea TV.
Graffiti BBDO a colaborat la realizarea spotului cu casa de producţie Carlo Production şi pentru sunet cu Yama Studios, regizorul fiind Alejandro Carvajal Dsaenz de Heredia, iar DOP Ignacio Nunez Arrieta.
Pe lângă spot TV, campania de lansare “Cardinali” include şi presa scrisă, Internet şi in-store.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei a fost formată din: Bogdan Mirică – Creative Director, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Sorin Psatta – Strategy & Research Director, Monica Garbur – Audio/Video & Photo Production Manager, Cătălina Cernica – Client Service Director şi Claudia Avram – Account Manager.
Prin lansarea mărcii “Cardinali”, Scandia Sibiu dezvoltă filozofia de calitate conform căreia siguranţa alimentară a clienţilor săi este prioritatea absolută. Strategia care a stat la baza realizării noului produs a ţinut cont de următoarele principii: respectarea lanţului de igienă, lipsa de perisabilitate şi existenţa unui termen de valabilitate îndelungat. Cele trei principii înseamnă, din punctul de vedere al calităţilor produsului, prospeţime şi menţinerea gustului pe toată durata de valabilitate.
Crenvurştii “Cardinali” sunt disponibili în trei sortimente: vită, pui şi porc.
Hrănitori şi gustoşi, “Cardinali” sunt o alegere potrivită pentru oricare masă a zilei.
Noul produs este disponibil în ambalaje de sticlă (borcane) având gramaje de 425 g şi 675 g. În aplicarea principiului siguranţei alimentare, Scandia Sibiu a utilizat pentru ambalare două elemente care contribuie la menţinerea acesteia: capacul special şi sigiliul de protecţie.
{mosloadposition user10}