Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO iubeste cumparaturile la real, – Hypermarket!

Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a brandului de corporatie real, – Hypermaket pe piata romaneasca.

real, – Hypermarket este o companie apartinand Grupului METRO, unul dintre liderii de piata in domeniul comertului la nivel international. Intrarea pe piata romaneasca a real, – Hypermaket a avut loc  la mijlocul lunii martie, primul magazin deschis fiind cel din Timisoara. In 2006 si in urmatorii ani, real, – Hypermaket preconizeaza dezvoltarea la nivelul intregii tari. Lansarea primului hypermarket real,- din Romania, la  Timisoara, este promovata printr-o campanie care se desfasoara la nivel local si care include spot TV, outdoor, print si radio.

Brieful de creatie se bazeaza pe doua caracteristici principale, definitorii pentru un hypermarket din lantul real, – Hypermarket: preturi competitive si servicii de calitate. Petru Teodorescu, Senior Copywriter, povesteste despre demersul creativ: “In brief scria ca la real,- Hypermarket gasesti preturi mici si servicii excelente. Cineva a zis ca ar putea sa fie un motiv de recunostinta din partea cumparatorilor. Ok, parca se poate si mai amuzant. Cum ar fi daca, din postura de cumparator, o sa iei lucrurile foarte personal si o sa-i iubesti pe cei care-ti ofera preturi si servicii atat de bune? Cam asa s-a nascut ideea, iar spoturile au fost scrise intr-o dimineata de sambata. Apoi rescrise pe feedback intr-o dupa amiaza de zi lucratoare. Ceva mai tarziu, doua spoturi au fost aprobate  (“Bakery” si “TV Wall”).”

Cele doua executii, intitulate “Bakery” si “TV Wall”, au fost filmate in Polonia, cea mai apropiata tara unde exista magazine din reteaua real, – Hypermaket. Regizorul Johan Gulbranson, cunoscut in lumea publicitatii pentru premiile castigate la festivaluri cum sunt Cannes si Epica, a coordonat filmarile intr-un mod foarte eficient, astfel incat acestea au durat doar doua zile. El a colaborat cu Hallvard Braein ca DOP si cu casa de productie Tango Production.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Adrian Preda – Creative Director, Alina Zaharescu – Group Creative Director, Petru Teodorescu – Senior Copywriter, Stefan Chiritescu – Strategic Planner, Catalina Cernica – Client Service Director, Monica Garbur –A/V & Photo Production Manager, Vitalie Brega – Photo Producer.
Echipa real, – Hypermarket care a realizat campania de lansare a brandului real, – Hypermarket in Romania a fost coordonata de Corina Salanti – Head of Marketing.

Colaborarea dintre Graffiti BBDO si real, – Hypermaket a inceput in luna decembrie a anului trecut, in urma castigarii pitch-ului organizat de compania germana pentru pregatirea campaniei de lansare. Agentia a dezvoltat pentru real, – Hypermaket o strategie de comunicare dedicata momentului lansarii si incluzand servicii de ATL.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.