Graffiti BBDO a realizat conceptul creativ pentru cea mai nouă campanie de print a GE Money Cehia.
“Ian Forrest, Chief Marketing Officer GE Money Cehia, care a asistat la prima prezentare a pitch-ului din România, a fost plăcut surprins de propunerile noastre şi ne-a rugat să-l ajutăm cu o soluţie pentru o campanie de print pe care urmau să o dezvolte. Genul brief pe şerveţel. Am luat brieful şi a doua zi i-am arătat două propuneri din care a ales în aceeaşi întâlnire una dintre ele. Campania a fost apoi produsă de Mark BBDO Cehia. A fost fără îndoială cel mai scurt proces la care am participat, de la brief la aprobare”, povesteşte Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.
Campania câştigătoare are la bază o idee foarte simplă – la GE Money obţii banii atât de repede, încât lucrurile pe care ţi le doreşti sunt deja ale tale. Conceptul este exprimat prin headline-ul “Consider it yours” şi prin vizualuri în care oamenii se comportă în magazin ca şi acasă.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la dezvoltarea campaniei pentru GE Money Cehia este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director.
{mosloadposition user10}