la AdPrint 2008
BBDO este reţeaua anului la festival.
Graffiti BBDO se întoarce de la AdPrint cu două trofee “Angel” pentru două din cele trei campanii înscrise în concurs, clasându-se, astfel, în topul primelor cinci agenţii participante la ediţia din acest an a festivalului. Cele două campanii câştigătoare au fost: „History in Brief” pentru revista Dosarele Istoriei (cu lucrările “Iwo Jima”, “Kennedy” şi “Tien an Men”), la categoria Media Promotion şi campania „Mountain Dew Urbanized Culture” (cu lucrările “Munch”, “Picasso” şi “Van Gogh”) pentru Mountain Dew, la categoria Beverages Non-Alcoholics.
Pe lângă cele două trofee, Graffiti a mai avut trei nominalizări la secţiunile: Best Use of Art Direction – cu execuţii pentru Dosarele Istoriei – şi Best Use of Illustration – cu lucrări din campaniile pentru Montain Dew şi Dosarele Istoriei.
„Suntem bucuroşi că am câştigat într-o competiţie cu valoare creativă ridicată, unde cel mai bun print e un aur la Cannes, şi jurizată de creativi recunoscuţi. Felicit organizatorii AdPrint care au reuşit să aducă la Braşov un juriu cu mult peste cel de la Golden Drum”, declară Ema Prisca, director de creaţie Graffiti BBDO.
Echipele de creaţie care au dezvoltat cele două campanii câştigătoare sunt formate din: Dan Stănescu, copywriter – Cosmin Simionescu, art director şi Mihai Gongu, copywriter – Alina Zaharescu, art director.
BBDO domină printul câştigând titlul de “Reţeaua Anului” la AdPrint 2008
Rezultatele obţinute de echipa Graffiti BBDO se adaugă performanţelor colegilor din reţea – de la agenţia spaniolă Contrapunto – care au câştigat două premii cu campania “Against death penalty” (lucrările “Stoning”, “Hanging” şi "Firing"), pentru Amnesty International şi premiul Rock Angel, acordat celui mai bun print din festival, cu lucrarea “Smart Eco”. Echipa Contrapunto a obţinut şi titlul Silver Team, pentru premiile înregistrate la toate categoriile din concurs.
BBDO domină, astfel, ediţia 2008 AdPrint, câştigând titlul de “Reţeaua Anului”.
{mosloadposition user10}