nominalizata pentru print la Eurobest
Graffiti BBDO este singura agentie de publicitate din Romania nominalizata la categoria print a festivalului Eurobest.
Cele doua nominalizari au fost primite de agentie pentru lucrarea “Munch” (dezvoltata pentru Mountain Dew) si campania History in Brief – J.F.K., 9/11, Tien An Men (pentru revista Dosarele Istoriei). „Ieri a fost jumatate de zi de sarbatoare la noi in departament. Suntem foarte mandri pentru cele doua campanii nominalizate si abia asteptam ziua de vineri sa vedem daca am si luat niste trofee. Dincolo de bucuria evidenta, nominalizarea la Eurobest inseamna enorm pentru mine si Cosmin – visam de multa vreme sa fim finalisti alaturi de agentii ca TBWA Paris sau AMV, agentii cu care ne-am alimentat ambitiile de cativa ani”, spune Dan Stanescu, Copywriter Graffiti BBDO.
Echipele Graffiti BBDO care au dezvoltat lucrarile nominalizate sunt formate din:
„Munch”: Ema Prisca – Creative Director, Dan Stanescu –Copywriter, Cosmin Simionescu – Art Director, .Mircea Tomescu – Account Director, Ioana Ghilerdea – Account Executiv.
„Dosarele Istoriei”: Ema Prisca – Creative Director, Mihai Gongu – Senior Copywriter, Alina Zaharescu – Senior Art Director, Irina Tuchiac – Group Account Director, Claudiu Buduruta – Senior Account Manager.
Despre Eurobest Awards
Eurobest Awards, competitie aflata anul acesta la cea de-a 20-a editie, premiaza agentiile din Europa pentru creativitate si excelenta in advertising.
Juriul, prezidat in 2007 de Amir Kassaei – Chief Creative Officer DDB Group Berlin, va anunta castigatorii in data de 30 noiembrie.
{mosloadposition user10}