Heineken România anunţă prima campanie de imagine dezvoltată în România pentru marca Gösser. Campania are ca obiectiv să consolideze poziţionarea mărcii: bere de înaltă calitate din cele mai pure ingrediente din natură, fiind alegerea celor care apreciază o bere de înaltă calitate. Campania de imagine constă în principal dintr-un nou spot TV – “Orchestra” – primul spot TV produs în România pentru marca Gösser.
“Suntem foarte mândri că am reuşit cu succes să producem o campanie la nivel local pentru o puternică marcă premium internaţional, precum Gösser. Prin această campanie susţinem tradiţia Gösser într-un peisaj natural unde perfecţiunea este obţinută prin armonia sunetelor naturii ca într-o orchestră.” explică Edwin Botterman, Preşedinte & CEO Heineken România
Sloganul distins al Gösser – Natural desăvârşită – este semnătura acestei campanii care completează, la rândul ei, mesajul despre puritatea berii Gösser, în perfectă armonie cu natură.
Pe lângă spotul TV, imaginea Gösser este susţinută prin machete în presa scrisă, publicitate pe Internet, activităţi de PR şi este completată de sticla Gösser redefinită, care subliniază caracterul natural al mărcii.
Berea Gösser este poziţionată în segmentul premium internaţional. Povestea reţetei ei începe cu multe secole în urmă, în mijlocul unei regiuni fertile, Goss, în care bogăţia pământului este întrecută doar de puritatea apelor. Reţeta purităţii şi naturaleţii create la Goss într-o mănăstire a rezistat 1000 de ani, o garanţie rară a unei autenticităţi perfecte, desărvârşite în timp. Marca Gösser apare în 1860 o dată cu sosirea maestrului fabricant de bere Max Kober, care a fondat în acel an în Goss prima fabrică de bere modernă. În zilele noastre, Gösser este sinonim cu bere în Austria.
Marca Gösser face parte din portofoliul Heineken România, alături de Heineken, Zipfer, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana.
Din partea Heineken România au luat parte la realizarea acestei campanii: Andreas Stieber – Marketing Manager, Yiannis Evdokiadis – Group Brand Manager, Andrea Veress – Brand Manager.
Echipa Ogilvy care a dezvoltat campania de imagine Gösser din: Dani Macarie, Creative Director, Cătălin Popescu, Senior Art Director, Corina Bompa, Copywriter, Adina Tataru, Account Manager, Loredana Caradimu, Unit Business Director, Raluca Sultan, Senior Strategic Planner. Producţia spotului a fost realizata cu casa de producţie Tandem, regizor şi DOP Steve Colby.
{mosloadposition user10}