GoShopping.com, domeniu cu 12 ani de experienta, in valoare de 2 milioane USD vrea 50% din piata online de comparatii cumparaturi din Romania pana la sfarsitul anului 2009
GoShopping.com, companie americana ce detine portalul cu acelasi nume se va lansa in Romania urmarind o cota de piata de 50% din piata de cumparaturi online pana la sfarsitul anului 2009. GoShopping.com este un domeniu cu 12 ani vechime si valoareaza 2 milioane USD. Compania americana anunta cu acest prilej ca va investi 5 milioane USD in piata din Uniunea Europeana unde se va lansa in cursul acestui an. Cu o mare varietate de categorii, inscrierea imediata a 4000 de produse odata precum si o rata mare de conversie a vizitatorilor in cumparatori, GoShopping.com listeaza gratuit orice magazin online si orice produs si si-a creat imaginea pe piata din Statele Unite, ca fiind unul dintre pionierii comparatiei in cumparaturi.
Odata cu lansarea in Romania, portalul GoShopping.com urmareste inscrierea celor mai importante magazine online romanesti, precum si crearea unui sistem avansat de comparare a preturilor specific pietei din Romania. “Suntem foarte increzatori de realizarea acestor obiective deoarece portalul este absolut gratuit, avand o interfata foarte simpla si usor de folosit de catre oricine.”, spune William Sparring, Director Executiv , GoShopping.com SUA
“Avand ca tinta aproximativ 80.000 vizitatori unici pe zi pana la finele anului si intre 300 si 400 de shopuri online inscrise, GoShopping.com are toate sansele sa devina cel mai mare mall online din Romania.”, concluzioneaza William Sparring.
Referindu-se la decizia companiei de a se lansa pe piata romaneasca Directorul Executiv al GoShopping.com SUA argumenteaza: “Detinand unul dintre primele 5 locuri in ce priveste cresterea activitatii pe Internet, piata din Romania prezinta o mare atractivitate pentru noi, GoShopping.com intentionand ca pana la sfarsitul anului sa se lanseze de asemenea pe piatele din Marea Britanie, Germania si Franta acestea fiind piete tinta pentru noi datorita interesului pentru folosirea Internetului”
“Romania este tara care prezinta cel mai mare interes referitor la comertul online din Uniunea Europeana.”, continua oficialul companiei. “Se stie faptul ca romanii se adapteaza foarte usor noilor conditii impuse de dezvoltarea pietei si sunt foarte receptivi fata de comertul online. Deasemenea Romania este o tara cu o prezenta pe internet din ce in ce mai crescuta”, sustine William Saprring.
Domeniul s-a relansat in SUA, la inceputul lui Ianuarie anul curent si a listat numai in prima luna de la relansare, doar in Statele Unite, un numar impresionant de magazine online, mai precis, 4000, cu o diversitate de 2000 de categorii de produse. In total, numarul produselor listate pe portalul de cumparaturi se ridica la 40 000.
Pe piata Americana, portalul de cumparaturi numără în portofoliul său branduri internaţionale, precum Apple, Banana Republic, Samsung, Microsoft, Sony, Canon, Umbro, Epson şi multe altele. In Romania GoShopping.com urmareste sa aduca pe site-ul sau marcile locale atragand in acelasi timp si marcile internationale ce se comercializeaza pe Internet.
“Avand idei inovative, precum listarea gratuită a produselor, birouri în toata lumea şi parteneriate proactive cu numeroase companii, portalul doreste ca, in primul an de la relansare, sa isi insuseasca o cota de piata de cel putin 20 % din piata din Statele Unite si aproximativ 20 -30 % din piata Uniunii Europene.”, spune reprezentantul companiei, William Sparring.
“Ca si portal de comparatii online GoShopping.com ofera vizitatorilor posibilitatea de a compara preturile pentru un anumit produs, pentru ca acelasi bun poate fi comercializat de foarte multe magazine online la preturi diferite. Astfel cumparatorul, poate, pe baza unei comparatii ce include mai multe criterii cum ar fi calitate, marca, pret, conditii de livrare, modalitati de plata sa ia cea mai buna decizie pentru el in momentul achizitionarii unui anumit produs.”, continua Directorul Executiv al companiei.
Listarea produselor pe GoShopping.com este absolut gratuita, fara nicio taxa ascunsa sau obligatii din partea reprezentantului magazinului online. Portalul pune la dispozitie o interfata de cautare simpla si atractiva, cu ajutorul careia oricine poate gasi ceea ce doreste in timp real. Datorita acestor facilitati precum si garantiei pe care o ofera numele unui portal american cu 12 ani vechime pe piata, GoShopping.com ofera o rata mare de conversie a vizitatorilor in cumparaturi.
De asemenea un alt avantaj, unic pentru GoShopping.com este ca orice comerciant online isi poate inscrie pana la 4000 de produse imediat prin uploadarea pe site-ul vanzatorului a unui fisier XML.
Cu 58 de categorii, 900 de game de produse numai in Romania si un software special creat pentru accesibilitate, rapiditate si usurinta in cautare dar si in listarea unui numar mare de produse prin copierea unui singur fisier GoShopping.com este cel mai avansat portal de acest gen, din punct de vedere tehnic existent in acest moment pe piata.
{mosloadposition user10}