are 120000 de produse pe site numai în România
GoShopping.com, portalul American de comparaţii cumpărături este pe prima pagină în Google.ro cu majoritatea cuvintelor-cheie
GoShopping.com, companie americană ce deţine portalul de comparaţii cumpărături cu acelaşi nume, anunţă rezultatele obţinute după doar trei săptămâni de la lansarea pe piaţa românească. În perioada 23 Martie – 11 Aprilie, portalul american de comparare a preţurilor, goshopping.com, a evoluat pe piaţa românească conform previziunilor. Cu aproximativ 100 de magazine online româneşti înscrise, 120.000 de produse listate şi aproximativ 1500 de vizitatori unici pe zi în doar 3 săptămâni (proveniţi numai din România), portalul tinde să devină unul dintre cele mai atractive de pe această piaţă.
În acelaşi timp, GoShopping.com a crescut substanţial şi pe piaţa SUA ajungând pe prima pagina in google.com cu cuvinte cheie ca “price comparison website” , “list your products free” , “compare prices” inclusiv derivatele acestora.
De asemenea, în primele 2 săptămâni de la lansarea pe piaţa românească, GoShopping.com este pe primele 30 de poziţii din google.ro, cu aproximativ 40 de cuvinte-cheie, unele chiar foarte populare, precum "compară telefoane","preţuri telefoane", etc.
Despre noile facilităţi oferite magazinelor online din România, Paul Condila, Directorul Departamentului Tehnic pe EMEA declară : "Am adaptat interfaţa de listare a produselor astfel încât ea să fie compatibilă cu cele deja existente pe piaţa românească, şi anume feed-uri de tip csv, cu o structură foarte accesibilă, deja populară pe piaţă, am construit, de asemenea, scripturi pentru platformele de e-commerce populare, cum ar fi OsCommerce şi Virtuemart, astfel încât un proprietar de magazin online îşi poate lista toate produsele, indiferent de număr, doar cu câteva clickuri. Interfaţa de inscriere in sistem nu este deloc una birocratica cu timpi de aşteptare în vederea aprobării. Atâta timp cât termenele şi condiţiile portalului sunt respectate, şi întrucât până acum proprietarii de magazine online româneşti le-au respectat în totalitate, nu este nevoie de timp de asteptare în vederea aprobării. Toate înscrierile au fost validate în timp real.”,concluzionează oficialul GoShopping.com România.
Referitor la echipa tehnică localizată în întregime în România pentru toată zona EMEA, Paul Condila adaugă că aceasta “lucreaza non stop pentru a oferi utilizatorilor o interfaţă cât mai atractivă, simplă şi eficientă. Noi preferăm un design simplu, dar care să confere un plus de eficienţă căutărilor, în locul unuia complex, dar care ar îngreuna o căutare la obiect.”
Până la finalul acestui an, GoShopping.com va atrage 80.000 vizitatori unici pe zi; are ca ţintă majoritatea magazinelor online şi offline din România şi va începe extinderea în celelalte state din EMEA.
Tot acum, oficialii GoShopping.com anunţă că în următoarele luni vor da posibilitatea tuturor marilor lanţuri de magazine sau distribuitori, cu posibilitate de livrare în toată ţara dar care nu au magazine online să îşi vândă produsele prin intermediul portalului. “ Vrem să dăm posibilitatea utilizatorilor să găsească cel mai mic preţ al unui produs, dar fără o pierdere a calitatii." , menţionează Directorul Tehnic al GoShopping.com
Conform declaraţiilor Directorului Tehnic, Paul Condila, listarea produselor este şi va rămâne absolut gratuită, deşi unele facilităţi suplimentare vor fi oferite pe parcurs magazinelor online care se vor inscrie în prima lună de la lansare.
“În prezent”, continuă Paul Condila “se lucrează şi la crearea unei interfeţe foarte atractive pentru clienţi, specifică dorinţelor utilizatorilor români.”
{mosloadposition user10}