Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Google iubeşte datele: Ce metode de promovare funcţionează mai bine pentru business-ul tău online?

Competiţia pentru atenţia consumatorilor a crescut odată cu numărul tot mai mare de magazine online existente în România. Puşi în faţa atâtor alegeri şi posibilităţi, reducerea preţurilor nu mai este suficientă pentru a atrage clienţi noi.

Cea mai mare parte dintre consumatori caută online pe Google produsele de care au nevoie. Magazinele online de start-up sau mijlocii au oportunitatea de a investi în vizibilitatea lor online în fata giganţilor e-commerce din România. Google oferă astfel şi start-up-urilor, dar și business-urilor mijlocii, posibilitatea să se evidenţieze şi să apară deasupra sau lânga rezultatele cautării în reclame. Stăpănirea unor bune practici şi cunoaşterea celor mai noi tehnici pentru creşterea vânzarilor online poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei. Pentru un magazin online cu sute sau chiar mii de produse în stoc, o prezenţă optimizată în rezultatele de căutare este o adevarată provocare.


În cadrul TeCOMM Bucureşti, vei afla ce trebuie să ştie un proprietar de business online în materie de SEO şi Adwords pentru a fi în primele rezultate în căutarile Google. Acestea sunt 2 dintre metodele folosite pentru a genera trafic constant şi bine targetat pe website.

Factorii SEO care fac diferenţa în business-ul tău

Conform Google Consumer Barometer, 75% dintre românii care doresc să facă o achiziţie apelează la online pentru documentare, majoritatea folosind un motor de căutare în acest proces. Acest lucru confirmă importanţa pe care acest canal de trafic o are pentru magazinele online din România.

Între 40% şi 80% din numărul total de vizitatori ai celor mai mari site-uri de e-commerce din România vin din Google. Tacticile SEO te ajută să atragi un  trafic mai bun şi relevant pe paginile magazinului tău online. Din păcate, regulile Google se schimbă mereu şi este din ce în ce mai greu să faci faţă provocărilor SEO. Cu toate acestea, există o serie de metode de optimizare SEO pentru site-ul tău e-commerce despre care vom vorbi la TeCOMM Bucureşti” afirmă Vinătoru Mihai, Managing Partner & Head of SEO DWF.


În cadrul workshopului care va purta titlul de “Comportamentul utilizatorilor: modul în care acţiunile vizitatorilor influeţează poziţionarea unui website în Google”, Mihai va vorbi despre cei mai importanţi 3 factori SEO ce ţin de experienţa utilizatorului, precum şi formularea unui ghid practic de optimizare a acestora, pentru o poziţionare mai bună în Google.

Mihai este Managing Partner & Head of SEO DWF – prima agenţie de SEO din România specializată în Digital Marketing şi Soluţii de Crowdsourcing, care atrage atenţia asupra experienţei utilizatorului, ca factor de ranking Google. Mihai se caracterizează ca fiind în online “de când Google era un Start-up, iar pe Wikipedia existau numai câteva sute de pagini”. În preyent, el lucrează împreună cu o echipă de specialişti SEO, cu care gestionează peste 60 de campanii de optimizare pentru clienţi cu vizibilitate natională. Printre companiile care au încredere în ei se numără: Tui TravelCenter, Clinica Trident, Berluni, Autohut, Eurolines, Acaju, J’Info Tours, Herbagetica, Toyz şi nu numai.

Poziţia reclamei – Adwords Scripts: campanii pe pilot automat!

“Cu Adwords Scripts poti rezolva probleme complexe din contul tău Adwords în timp record. Poti să-ţi automatizezi task-urile de optimizare, să primeşti alerte când un KPI se prabuşeşte sau adaptezi campaniile tale în funcţie de starea vremii. Pur şi simplu îşi asigură un avantaj competitiv, afirmă Birtha Attila (Managing Partner la proClick.ro – agenţie de performance marketing de top din România). El va susţine un workshop cu tema “Dezleagă Adwords Scripts. Pilot Automat: Activat!”, în cadrul căruia participanţii vor afla soluţii favorite de automatizare a contului Adwords folosind tehnologia Adwords Scripts, cu ajutorul cărora retailerii online vor putea să pună campaniile Adwords pe pilot automat şi să le urmarească cum cresc de la sine, care îi va scapă de teama “turbulenţelor“ din cont. Vor primi resurse care pot fi descărcate şi pe care le vor putea utiliza direct în contul lor Adwords chiar din a doua zi.


Speakeri recunoscuți la nivel mondial vin la TeCOMM – Conferința de eCommerce

Speakerii care şi-au confirmat deja prezenţa la TeCOMM, eveniment organizat de Libero Events, vin din agenţii şi magazine online din UK, Polonia, Danemarca, Olanda si Romania: David Rothwell (Autorul Best Seller-ului “The AdWords Bible for eCommerce”),  Steen Rasmussen- Danemarca (unul dintre cei mai buni analişti în digital marketing din Europa, nominalizat în ultimii 3 ani ca “World’s Best Analytics Practitioner”), Karol Karpinski (Client Partner CEE @Facebook), Chris Jones (User Experience Director şi eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai mari agenţii de strategie online din UK), Lenneke van der Meijden (Online Conversion Specialist şi eCommerce Manager@Euroflorist – companie fondată în 1982 şi lider de piaţa pe Europa în servicii de livrare online de flori oriunde în lume – Olanda),  reprezentanţi ai companiilor Urgent Cargus, MasterCard, Banca Transilvania, Veinteractive, Conectoo, ProfitShare, MobilPay, Paravion, Flanco, DWF şi nu numai.

Conferinţa TeCOMM se află la a VIII-a ediţie la nivel naţional, eveniment la care sunt asteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business online sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi cei din domeniile conexe care oferă servicii, soluţii sau produse de eCommerce.

Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro. Până în 31 martie, preţurile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile.

Companiile care au înţeles aportul pe care conferința de eCommerce  îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online şi care susţin acest eveniment sunt:
Gold Sponsor:  MasterCard, UrgentCargus, Veinteractive
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Official car: Tiriac Auto, CityLimo
Supported by: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Creative News, CSDesign, TwoDesign, Champollion.
Partners: Moloso, Simartis, SearchAds, Hostvision, DWF, DPD, Proclick

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.