Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Google Glass pentru organizatori de evenimente si Directorul TEDx Amsterdam in premiera

la Eventheroes

Profesioniştii din industria locală și regională de organizare de evenimente vor avea parte de 3 premiere la prima ediţie EVENTHEROES – The story behind the scenes – care are loc pe 26 iunie la The Ark, Bucureşti. Tehnologia Google Glass integrată cu o aplicaţie pentru evenimente, prezenţa directorului TEDx Amsterdam şi experienţa unor profesionişti renumiţi din Marea Britanie sunt prezentate pentru prima oară industriei locale de organizare de evenimente într-un cardu în care vor fi aduse cele mai noi tendinţe, tehnologii şi surse de inspiraţie din domeniu.

EVENTHEROES propune o experiență completă pentru participanți, îmbinând informații și prezentări cu momente inspiraţionale şi ateliere aplicate.

Organizatorii de evenimente adoptă noile tehnologii

Juraj Holub, Content and Social Media Marketing Strategist, va prezenta pe 26 iunie, în premieră la Bucureşti, integrarea Google Glass cu aplicaţia sli.do. El propune astfel o abordare nouă pentru moderarea și interacțiunea cu participanții la un eveniment. Rezultatul acestor integrări este o audienţă mai implicată şi mai conectată la eveniment şi la mesaje.

Julius Solaris, fondatorul și editorul eventmanagerblog.com, vine la Bucureşti pentru a interacţiona cu organizatorii de evenimente din România pe tema tendinţelor din industrie în 2014. Într-o prezentare și o sesiune interactivă, Julius va expune publicului cele mai interesante și utile tendințe în evenimente în 2014, cu accent pe inovație, tehnologie și scalabilitate.

Beneficiul concret al utilizării noilor tehnologii, aplicaţiilor mobile și al adaptării gadget-urilor purtabile pentru organizarea de evenimente este creşterea ratei de implicare a participanţilor şi, în concecinţă, creşterea ROI-ului unui eveniment, indiferent de tipul acestuia. Radio-Frequency Identification (RFID – prezentat în exclusivitate de Wave Division – Engagement Partner) sau aplicații mobile precum sli.do (prezentat de Sli.Do – Technology Partner) demonstrează organizatorilor de evenimente cum își pot utiliza mai eficient resursele disponibile.

Inspiraţie de la deschizători de drumuri

Jan Scheele, directorul TEDx Amsterdam, vine în premieră în România pentru a discuta despre succesul francizei de evenimente TEDx, sub egida căreia au fost organizate până în prezent peste 10.000 de evenimente la nivel global. De asemenea, va discuta despre scopul şi planificarea strategică din spatele unui astfel de eveniment de succes. Jan Scheele a organizat peste 20 de evenimente TEDx în întreaga lume (TEDxBaghdad, TEDxUnitedNations, TEDxCERN, TEDxEutropolis) dar şi alte evenimente internaţionale (Global Entrepreneurship Week, CityLiv Conference, Startup Weekend Amsterdam).

Guido Janssens, Managing Partner al EMAGIC, va susține o prezentare puternic ancorată în realitatea pieţei de organizare de evenimente muzicale din România, o trecere în revistă a realităților, provocărilor si viitorului acestei industrii în România.

Organizatori de evenimente de renume din Marea Britanie în premieră într-un eveniment la Bucureşti

Oliver Perkins susţine EVENTHEROES un workshop-ul „Finding the inner event hero” pentru a-i încuraja pe organizatorii de evenimente sa obțină cele mai bune rezultate de la ei și de la cei din jur. Experiența va provoca gândirea, va ajuta la motivarea echipei și la construirea de relații interpersonale și de business de durată. Oliver și-a dezvoltat cariera pe piața din Marea Britanie unde a început prin a lucra în industria muzicală, de evenimente şi entertainment, călătorind apoi în toată lumea și concentrându-se pe leadership personal și construire de brand-uri.

Graham Berridge va discuta despre provocările din spatele designului experienţial al evenimentelor, abordând atât partea teoretică cât și exemple practice în acest sens. Graham Berrige este acum profesor la Universitatea Westminster şi a publicat numeroase lucrări de cercetare despre design şi experienţă în evenimente.

Doamna Rai Shacklock va vorbi despre despre educarea noului val de manageri din spatele evenimentelor de succes. Rai a contribuit la dezvoltarea primului program academic de studiu în Managementul Evenimentelor din Marea Britanie iar din 2007 este Head of Fundraising pentru UK Centre for Events Management (UKCEM).

Profesorul Doctor Joseph Goldblatt va interacţiona cu participanţii la EVENTHEROES, timp de o oră,

într-o intervenţie specială online, pe subiecte ce fac referire la impactul şi amploarea activităţii de organizare de evenimente în business, societate şi economie. Joe Goldblatt este autorul primului manual de management de evenimente şi Director Executiv la Centrul Internaţional pentru Studiul Evenimentelor Planificate al Universităţii Queen Margaret din Edinburgh.

În 2013 în România erau înregistrate 250 de companii private care aveau ca obiect de activitate organizarea de evenimente, cu o cifră de afaceri cumulată de 43 milioane EUR.

Prin comparație, industria de organizare de evenimente din Marea Britanie se află în top 5 la nivel mondial din punctul de vedere al valorii. Anual piaţa de profil din Regat depăşeşte valoarea de 36 de miliarde de lire sterline şi angrenează peste 550.000 de profesionişti în peste 1,3 milioane de evenimente.

Andrei Dinu, Managing Partner EVENTHEROES şi Licensee & Partnership Manager TEDxBucharest:

„Organizatorii de evenimente cu experienţă din România mi-au confirmat că este nevoie de un proiect precum EVENTHEROES. Aducem împreună experienţa internaţională şi locală pentru a construi un cadru în care organizatorii de evenimente, indiferent de rolul lor, să descopere și să aplice cunoștințe ce le pot îmbunătăţi business-ul și experiența oferită clienților. Aflarea ultimelor tendințe în domeniu, utilizarea unor tehnologii noi, interacțiunea directă cu oameni din industrie și potențiali clienți sunt motive în plus pentru a participa la prima ediție a EVENTHEROES din 26 iunie.”

Prima ediţie a evenimentelor EVENTHEROES se numeşte „The story behind the scenes” şi are ca temă eforturile nevăzute din spatele unui evenimente de succes. Evenimentul din 26 iunie se bucură de sprijinul partenerilor Wave Division – Engagement Partner, Paralela 45, UAPR, AllWays4FWD, Fotograful Tău, The Bucharest’s, Brainovate, TentEvent, Sponseasy, CoolRentals, Sli.do, CatchBOX şi mediaTRUST, Cariere, IQads şi Wall-Street.ro, Business24 şi Ziare.com ca Parteneri Media.

Biletele pot fi achizitionate online, pe site-ul evenimentului www.eventheroes.ro.

Biletele „Early Adopters” sunt disponibile până pe 23 iunie la prețul special de 140 EUR, după această dată putând fi achiziționate numai bileletele „Regular Ticket”, în valoare de 180 EUR. Incurajăm și înscrierea grupurilor de persoane, pentru aceste posibilități existând și o politică de discount de grup (5% – grupuri de minim 3 persoane, 10% – grupuri de minim 5 persoane, 15% – grupuri de minim 10 persoane).

Bucuresti, 05.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.