cu privire la beneficiile pe care le ofera produsele sale
Această iniţiativă a Goodyear are menirea de a livra mai multă informaţie despre produsele sale decât cea livrată prin intermediul noii etichete UE pentru anvelope.
Goodyear a introdus un nou program special proiectat pentru a oferi un sprijin mai bun consumatorilor atunci când decid ce anvelopă să cumpere. Noul program 360° Quality Tests este menit să informeze clienţii asupra beneficiilor noii etichete UE pentru anvelope, dar şi a celor peste 50 de criterii nelistate pe această etichetă dar folosite de etichetă în procesul de evaluare a calităţii produselor pe care le livrează pe piaţă.
“Goodyear a sprijinit şi continuă să sprijine în mod direct şi deschis noua schemă de etichetare UE pentru anvelope, şi a face paşi majori în vederea creării de noi oportunităţi şi mijloace prin care consumatorii să înţeleagă cât mai bine un produs care s-a aflat până acum într-un con de umbră, în afara spectrului lor de interes”, a spus Hugues Despres, Brand Director la Goodyear EMEA. “Sunt deplin încrezător că fiecare client va găsi noua etichetă UE pentru anvelope deopotrivă utilă şi informativă şi va considera că aceasta este un pas important în direcţia corectă. Dar noi, cei de la Goodyear, dorim să mergem chiar mai departe. Credem că această etichetă nu oferă o privire pe deplin echilibrată asupra performanţei pe care produsele noastre o livrează şi că, prin centrarea doar pe cele trei criterii furnizate de etichetă, nu dăm toate informaţiile de care consumatorii au nevoie pentru a putea duce la bun sfârşit procesul lor de achiziţie. Noul program 360° Quality Tests este răspunsul nostru la această nevoie.”
Informaţiile pe care le vom livra către consumatori prin programul 360° Quality Tests vor include informaţiile livrate prin intermediul noii etichete UE pentru anvelope, precum şi informaţiile oferite prin cele 15 criterii cheie de performanţă testate de majoritatea revistelor de specialitate din Europa, incluzând aici manevrabilitatea pe carosabil umed, manevrabilitatea pe carosabil uscat, frânarea pe carosabil uscat, aderenţa în viraje, durabilitatea, nivelul zgomotului resimţit în interiorul maşinii şi rezistenţa la acvaplanare, dar şi informaţiile livrate prin testarea produselor Goodyear din perspectiva a peste 50 de criterii de performanţă.
"Noul program ţinteşte să ofere o imagine echilibrată a anvelopei, luând în calcul trei surse cheie de informare,” a spus Despres. "La Goodyear, am luat în considerare, cu toată seriozitatea, ca atribute cheie ale performanţei, aspecte precum tracţiunea, stabilitatea la viteze mari, kilometrajul, rezistenţa la acvaplanare în curbe şi linie dreaptă şi alte criterii, ce se nasc permanent din angajamentul nostru de a livra un produs de înaltă calitate, sigur pentru trafic şi prietenos cu mediul înconjurător. Programul se asigură de asemenea că fiecare client este bine informat când vine vorba de beneficiile pe care le livrăm prin produsele noastre. De exemplu, anvelopele de iarnă, în cazul cărora gradele de pe noua etichetă UE pentru anvelope nu sunt întotdeauna relevante, adaugă factori specifici pentru evaluarea performanţei lor precum frânarea pe gheaţă, tracţiunea pe gheaţă, manevrabilitatea pe zăpadă ş.a."