Câştigătoare în 4 categorii de concurs, GolinHarris SUA îşi consolidează reputaţia de trend-setter în două zone esenţiale: Digital PR & Public Affairs
GolinHarris SUA a fost una dintre cele mai premiate agenţii la PRWeek Awards 2012, festival care s-a desfăşurat la sfârşitul săptămânii trecute la New York.
Campania Magnum Launching the World’s Number One Ice Cream in the US semnată GolinHarris SUA a primit distincţia Best Use of Social Media/ Digital . Karl Lagerfeld şi Rachel Bilson au fost cei doi protagonişti cooptaţi de GolinHarris SUA într-o campanie construită pe ideea unui stil de viaţă aspiraţional, care a transformat Magnum în îngheţata nr. 1 în SUA.
Pentru lansarea The Bridge – Holistic Engagement Studios, o platformă unică în industria globală de PR creată de GolinHarris SUA si care se va lansa în curând şi în România, agentia a primit distincţia cea mai înaltă în categoria PR Innovation of the Year.
McDonald’s SUA, care este clientul GolinHarris SUA încă de la înfiinţarea agenţiei în anul 1956, a primit 2 premii: Corporate Branding Campaign of the Year pentru campania National Hiring Day: I Love My McJob şi o diplomă de onoare pentru campania The McRib: Sandwich of Legends, în categoria Product Development Campaign of the Year.
GolinHarris SUA a fost recunoscută şi pentru capabilităţile sale în zona de Public Affairs, câştigând marele premiu la categoria Public Affairs Campaign of the Year: Building a Global
Network for Food Safety pentru Waters Corp.. Campania a avut ca scop poziţionarea Waters Corp. ca lider global în siguranţa alimentară, în condiţiile în care peste 2 milioane de oameni mor anual din cauza alimentelor şi a apei contaminate.
Premiile PRWeek sunt recunoscute ca fiind printre cele mai înalte distincţii ale industriei de PR acordate anual pentru cele mai bune agenţii şi campanii de PR.