De la Sibiu până la Cluj-Napoca, din Vatra Dornei până în Constanţa, trei grupuri de prieteni au străbătut România timp de 7 zile, plecând la drum doar cu Pepsi, într-o campanie semnată de agenția de relații publice GolinHarris. „Ia-ţi vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi!” a fost invitaţia adresată tuturor iubitorilor Pepsi. Promovarea campaniei a fost susţinută de un weekend experimental, în care mai multe echipe de bloggeri şi-au luat vara în cap şi au plecat prin ţară, încercând să obțină totul prin doze de Pepsi. Echipele au pornit în aventura verii pe 30 iulie, în urma unei competiţii desfăşurate pe pagina Facebook Pepsi, în care s-au înscris peste 265 de echipe.
Componenta de PR a campaniei Pepsi Ia-ţi vara în cap este un proiect ce a pornit din mediul online şi s-a transformat în experienţe offline intense. Un concept original GolinHarris, campania de comunicare a vizat atât reprezentanții presei centrale și locale, cât și bloggerii şi partenerii. Întreaga aventură a fost comunicată pe blogul campaniei, //varaincap.ro, în platforma Pepsi Pulse, pe pagina de Facebook Pepsi şi pe hashtagul #varaincap. Campania a fost susţinută de peste 45 de bloggeri prin postări pe bloguri, pe Facebook şi Twitter, prin share-uri, like-uri şi comentarii, devenind în scurt timp unul dintre cele mai vizibile şi urmărite proiecte. Peste 300 de mesaje cu hashtagul #varaincap s-au postat pe Facebook şi Twitter şi mai mult de 51.000 de vizitatori unici au fost expuşi campaniei atât pe blogul dedicat varaincap, cât şi pe blogurile care au scris despre campanie.
„Fiecare dintre noi a visat măcar o dată la un moment wow, nou şi diferit, în care să învingă monotonia si să uite pur şi simplu de tot ce înseamnă activităţile de zi cu zi. Am căutat să le oferim mai mult de atât fanilor Pepsi, am vrut să la pregătim o vară fresh şi de neuitat, în ton cu mesajul „Live for Now”, cea mai recentă campanie globală Pepsi. Iar GolinHarris a găsit provocarea perfectă pentru acest grup de consumatori, tineri, mereu însetaţi de experienţe intense, revigorante: o săptămână de aventuri inedite, în care singura monedă de schimb permisă era Pepsi”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
„Pepsi este un brand curajos, plin de viaţă, aventurier, cu o personalitate distinctă și puternică. Aceste trăsături am dorit să le surprindem în campania Ia-ți vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi. Am pornit de la ideea că marca este atât de puternică și iubită încât ai putea obține orice în schimbul unor doze de Pepsi. Iar cele trei echipe de prieteni care au străbătut țara în lung și-n lat ne-au demonstrat încă o dată puterea Pepsi ca social currency, realizând tranzacţii cu români de peste tot din ţară”, spune Irina Roncea, Senior Manager, GolinHarris Bucureşti.
La volanul a trei SUV-uri Opel Mokka, cu portbagajul plin cu doze Pepsi, PesinoGen, PepC şi Ninja Summer au fost cele trei echipe câștigătoare care au străbătut ţara doar cu Pepsi. Cei 9 prieteni au descoperit că pot obține orice cu Pepsi, de la mâncare și cazare, la brățări colorate, pitici de grădină, intrări la salina Turda, tubing, kiting, lecții de condus tractorul, transport cu bacul pe Dunăre sau tenis cu celebrul Tanțe Fleancu. Echipa PepC a adunat cel mai mare punctaj în concurs, realizând cele mai multe tranzacţii cu Pepsi, fiind urmată de echipa PepsinoGen şi Ninja Summer. În atmosfera incendiară din Oxygen Club, Antonia și Corina, artistele pop ale momentului în România, au întâmpinat cele trei echipe norocoase care au pornit la drum doar cu Pepsi și au premiat echipa VIP a verii, PepC.
Echipa de campanie implicată în dezvoltarea și implementarea proiectului a fost formată din:
– Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD; Ana Maria Năstase, PR Specialist şi Alina Crăciunoiu, Marketing Beverages Trainee din partea PepsiCo România;
– Monica Botez, Head of Corporate Division; Irina Roncea, Senior Manager; Raluca Duţă, Community Manager; Simina Zidaru, Creative Associate; Adina Cîrstea, Senior Media Associate şi Ioana Ţoni, Media Associate din partea GolinHarris Bucureşti;
– Roxana Adam, Social Brand Manager, din partea Xplain.