GolinHarris a câștigat aseară, în cadrul galei de decernare a premiilor SABRE EMEA, trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY.
“Lansarea Vikingii a fost unul dintre proiectele mele preferate din anul ce-a trecut. L-am tuns pe Cosmin Tudoran ca pe un viking, am mancat și am dansat pe ritmuri nordice, iar Magheru a fost luat cu asalt de o gașcă de vikingi veseli. Aur la SABRE înseamnă o nouă recunoaștere a creativității și rezultatelor excepționale pe care le-a avut această campanie, condusă exemplar de o echipă de oameni pasionați”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris București.
Campania a fost gândită și implementată de echipa GolinHarris București, având activări atât în mediul offline, cât și online. Cosmin Tudoran, endorserul campaniei, a dat startul printr-un teasing prin care se transforma în viking. Acesta a renunțat la look-ul cu care ne-a obișnuit și s-a tuns exact ca personajele din serial. Primul episod transmis în România a fost marcat de un ospăț tipic, în Centrul Vechi al Bucureștiului unde peste 150 de jurnaliști, bloggeri și parteneri au dansat pe ritmuri vikingesti. GolinHarris și HISTORY au realizat și un stunt stradal: trei vikingi au luat capitala la pas, s-au întâlnit cu fanii HISTORY, au facut poze cu bucureştenii şi au povestit despre noul serial, ce avea premiera chiar în acea seară.
Vikingii au ajuns și în redacțiile principalelor publicații, dar și în studiourile radiourilor românești, oferindu-le jurnaliștilor un mic dejun nordic, demn de orice viking.
Echipa GolinHarris care a creat, coordonat și implementat acest proiect este formată din Diana Bucuroiu – Head of Project, Raluca Duță – Digital Community Manager, Cătălina Ion – Media Associate, Adrian Ștefănescu – Digital Associate, Simina Zidaru – Creative Associate și Alina Popa – Head of Consumer Division.
Premiile SABRE recompensează anual campaniile de relații publice ce demonstrează creativitate, integritate și eficiență. În ultimul deceniu, premiile SABRE au devenit un etalon în recunoașterea profesionalismului din industria de relații publice. Anual, agenții din peste 40 de țări înscriu peste 3.000 de campanii în competiție.